Hvilket board ?
Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 27-03-02 00:48

Der ser ikke ud til at være den vilde gang i dk.eb.hardware.bundkort
så jeg spørger her i stedet :)

Jeg vil lave mig en maskine 2 til noget Linux Mandrake med grafisk
brugerflade.

Hvis jeg vælger en Intel Celeron Tualatin 1100 MHz hvilket board skal jeg så
vælge ?

Jeg står med følgende :
Abit ST6 http://www.abit.nl/eng/product/mb/st6r.htm
Aopen AX3SP Pro-U http://www.aopen.com/products/mb/ax3sppro-u.htm
Aopen AX3SP-U http://www.aopen.com/products/mb/ax3sp-u.htm
Aopen AX3S-U http://www.aopen.com/products/mb/ax3s-u.htm
ASUS TUSL2-C http://www.asus.com.tw/mb/socket370/tusl2-c/overview.htm

Jeg kan ikke rigtigt finde nogle reviews af boardsne, nogen der kender nogle
?

Nogen der kan fortælle mig hvad den store forskel er på de tre Aopen boards
?

Indtil videre hælder jeg selv til Abit boardet, men har ingen erfaringer med
Abit, har dog
erfaringer med Aopen gamle AX6BC som var mega lækkert IMHO :)

Men hvad ville I vælge og hvorfor ?

Med venlig hilsen
Ronni
rofe@mailme.dk