Sony VAIO Notebook SRX41P eller en anden l~
Fra : Morten Winther

Dato : 26-03-02 21:50

Hej

Har lige kig på denne lille sag, men nogen der ved hvordan man for fat i
sådan en, da Sonys kundeservice har lukket i denne uge?

Jeg leder efter en lille notebook på max 1.5 kg med min 1024 x 768
opløsning - en anden vigtig ting er levetiden på batteriet; gerne over 4
timer.

SRX41P:

Intel(R) Pentium III(R) 800MHz Low-Voltage SpeedStep
L2 Cache: 512K CPU integrated
RAM (std/max): 256MB
Storage HDD: 30GB (Ultra ATA)
Graphic / Video Features
Chip: Intel 815EM Chipset
VRAM: 11MB (integrated/shared)
Display: 10.4" XGA TFT
Resolution: 1024 x 768 pixels @ 16M colors (built-in)
1280 x 1024 pixels @ 16M colors (external)
Sound Card: PCM 16bit audio, integrated speaker
PCMCIA: Type II x 1 CardBus compatible
Modem: 56K flex V.90 mini PCI fax/modem
Integrated ports: USB×1 - iLink (IEEE1394, 4-pin) x1; Modem RJ11 x1;
Microphone x1; Headphone/audio-out x1;
VGA Out (requires optional dongle #PCG-DA1S), MagicGate
Memory Stick Slot ×1 ; LAN x1; 802.11b Wireless LAN (Wi-Fi); Bluetooth
Input / Output Devices
Keyboard: QWERTY 87 Key, 17mm pitch, 2mm keystroke
Pointing Device: Intelligent TouchPad
Battery Life: Standard Battery: 4-6 hours
Enhanced Battery: 8.5-12.5 hours
Physical Features
Size: 259 x 194 x 27.8-32.0 [mm]
Weight: 1.26 kg

Jeg synes det er sjældent men ser de små notebooks i DK. Se bare de dejlige
små: http://www.dynamism.com/index.shtml

/ morten

/ morten