Et ?
Fra : MrWheel

Dato : 26-03-02 19:32

Hej da jeg er ny i PHP skriver jeg har hvilken fejl jeg får, i et script jeg
har hentet på nettet

----
HTTP Error 405

405 Method Not Allowed

The method specified in the Request Line is not allowed for the resource
identified by the request. Please ensure that you have the proper MIME type
set up for the resource you are requesting.
Please contact the server's administrator if this problem persists.

Hvad betyder det??

Det er et PHP forum, jeg har pakket det ud og smidt det over på serveren
(web-hotellet)

//MrWheel

Fra : MrWheel

Dato : 26-03-02 19:35

"MrWheel" <dsl53373@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej da jeg er ny i PHP skriver jeg har hvilken fejl jeg får, i et script
jeg
> har hentet på nettet

Glemte at skrive at jeg har hentet den fra www.php.net
håber at det kan hjælpe jer, med at hjælpe mig...

//MrWheel

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 27-03-02 16:08

"MrWheel" <dsl53373@vip.cybercity.dk> skrev

> Glemte at skrive at jeg har hentet den fra www.php.net
> håber at det kan hjælpe jer, med at hjælpe mig...

Så det du vil have er at folk:

1. selv finder ud af, hvad det er du har hentet?
2. Henter det selv, pakker det ud og kigger på koden?

HINT: smid den del af koden, der volder problemer og evt. et link til det
sted, hvor du har hentet det... Her er www.php.net ikke præcist nok...

--
Take Care
Kim Emax

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 26-03-02 19:57

"MrWheel" <dsl53373@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> HTTP Error 405

HTTP Error 405 Method not allowed Explained:
http://www.checkupdown.com/status/E405.html

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Peter Brodersen

Dato : 27-03-02 01:55

On Tue, 26 Mar 2002 19:32:18 +0100, "MrWheel"
<dsl53373@vip.cybercity.dk> wrote:

>Det er et PHP forum, jeg har pakket det ud og smidt det over på serveren
>(web-hotellet)

Det betyder sandsynligvis, at du forsøger at POST'e data eller
lignende til en helt almindelig statisk HTML-fil (eller et gif-billede
eller lignende, der altså ikke kan æde indkomne data).

--
- Peter Brodersen

Fra : MrWheel

Dato : 28-03-02 13:37

"MrWheel" <dsl53373@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej da jeg er ny i PHP skriver jeg har hvilken fejl jeg får, i et script
jeg
> har hentet på nettet

Finder ud af det selv, da jeg ikke aner hvor jeg skal finde fejlen eller
hvor den ligger.

Takker for de svar jeg har fået

//MrWheel