AmiTech 1704 ?
Fra : Keld Sørensen

Dato : 26-03-02 16:55

Jeg har købt en sådan med Intel Pentium4 1,6 Ghz processor og 256 Kb RAM.

Jeg synes dog ikke helt der er det 'smæk' på den som der burde være.

Nå jeg f.eks. har fået kabalen til at gå op - smiden den jo kortene i
hoppende
baner - det går meget langesommere en en anden maskine med en 800 Mhz
processor.

Er der nogen, som kender maskinen og/eller har en forklaring.

--
Keld Sørensen
Denmark

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 26-03-02 18:24

"Keld Sørensen" <KeldSorensen@email.com> skrev

> [...]
> processor.
>
> Er der nogen, som kender maskinen og/eller har en forklaring.

Er styresystemet det samme på begge maskiner? Hvis ikke, er det nok her
løsningen skal findes. Kabalen i fx Windows 98 er optimeret til langsommere
processore end XP-udgaven.

Generelt er Sisoft Sandra nok et bedre benchmark program end 7-kabalen...

mvh
Peter