Køb af netkabel!!
Fra : The-one

Dato : 26-03-02 16:23

Hej NG

Er ikke helt sikker på at netkabel er hardware, men jeg prøver da alligevel.
Jeg vil såmen bare høre om der er en der ved hvor jeg kan finde billigt UTP
kabel. Det drejer sig om ca. 30 m. helst ikke under med hvis der er et godt
tilbud på 50 m eller noget i den stil er det da også fint.. Håber der er en
der kan hjælpe!!

MVH. -S-

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-03-02 16:23

"The-one" <bumsen63@hotmail.com> wrote in message

> [...]
godt
> tilbud på 50 m eller noget i den stil er det da også fint.. Håber der er

Hvorfor ikke lave kablingen selv, med dåse i hver ende?

www.elstore.dk

Fra : The-one

Dato : 26-03-02 16:49

Hej Bjarke

Jeg er ikke helt sikker på jeg er med.. Er der ikke noget med at man skal
bruge en tang for at sætte de der stik på?? Jeg er ikke helt klar over hvad
det er for nogle dåser du mener!! Der skal da bare et stik på i værd ende,
ikk!!
(bare et ganske almindeligt netkabel)

MVH. -S-

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-03-02 18:19

> [...]
hvad
> det er for nogle dåser du mener!! Der skal da bare et stik på i værd ende,

Det var såmen bare et forslag jeg kom med. Jeg forstår sådan ca. på længden
af kablet. At du måske skal have trukket et kabel fra den ene ende af huset,
til den anden.

Det er ikke skide smart at have et kabel liggende og flyde på gulvet.

Så er det man kan sætte en dåse op i hver ende, ligesom du kender en
stikkontakt. Bare med dataudtag. Her kan man så sætte det fast på vægen, og
montere stik i dåsen. Her er det så bare at plugge et lille netkabel fra
vægen til computeren.

LK laver deres lexcom stik, så man ikke behøver at bruge værktøj, udover en
lille bidetang.

Men hvis det er fuldkommen ligemeget hvordan det kommer til at se ud, kan du
vel kigge lidt på priserne på patch kabler hos edbpriser.