Hvilken køler til athlon 1000 ?
Fra : Simon Demuth

Dato : 26-03-02 11:50

Hej
Jeg er ret ny hvad angår køler, så jeg håber der er nogle som kunne komme
med et bud på en støjsvag køler til en Athlon 1000mhz, som ikke koster en
bondegård. Den skal ikke bruges til overclockning, bare ganske almindeligt.
På forhånd tak.

Fra : Lars

Dato : 26-03-02 16:38

Hej

De er måske ikke helt billige, men i hvert fald de mest støjsvage der
findes: http://asp.webconsult.dk/default.asp

Du kan også læse anmeldelser her:
http://www4.tomshardware.com/cpu/01q1/010306/index.html

Mvh. Lars