MyPHPadmin & Apache manager
Fra : Morten Schou

Dato : 26-03-02 11:21

Hej.

Jeg kan se, at der tidligere har været andre end mig der står og mangler
Apache-manager - vil nogen ikke lægge programmet ud til nyhedsgruppen?

Derudover har jeg heller ikke kunnet finde MyPHPAdmin, som jeg også står
og mangler ret desperat. Måske nogen ville lægge en zip-fil ud?

På forhånd tak,

Morten Schou

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 26-03-02 11:38

Morten Schou skrev:

> Jeg kan se, at der tidligere har været andre end mig der står og
> mangler Apache-manager - vil nogen ikke lægge programmet ud til
> nyhedsgruppen?

Har du prøvet at søge på Google? Det femte link giver bonus:
http://moonspot.net/apmgr.html

> Derudover har jeg heller ikke kunnet finde MyPHPAdmin

Ikke så sært, for den hedder phpMyAdmin.
http://phpwizard.net/projects/phpMyAdmin/

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 26-03-02 11:43

Jonas Koch Bentzen skrev:

> Ikke så sært, for den hedder phpMyAdmin.

Okay, jeg kan se, der rent faktisk findes et projekt, der hedder
MyPHPAdmin, men eftersom der endnu ikke er udgivet så meget som én
eneste fil fra det projekt, så tør jeg vædde med, at du mente
phpMyAdmin.

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 26-03-02 19:20

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.emailadresse@eksempel.dk> skrev

> [...]
> MyPHPAdmin, men eftersom der endnu ikke er udgivet så meget som én
> eneste fil fra det projekt, så tør jeg vædde med, at du mente

Det er ellers noget af et spøgelses script, det lykkedes mig at finde noget
her: http://www.hotscripts.com/Detailed/7180.html men alle links er døde.
Men en har da haft fingrene i det:
http://www.phpbuilder.com/forum/archives/5/2002/1/2/25158 - ser ikke ud til
at man gider bruge mere tid på det

Kim

Fra : Michael Jensen

Dato : 26-03-02 11:40

"Morten Schou" <mortenschouDOWNWITHSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Derudover har jeg heller ikke kunnet finde MyPHPAdmin, som jeg også står
> og mangler ret desperat. Måske nogen ville lægge en zip-fil ud?

Vil du ikke godt prøve at søge lidt på google.com næste gang inden du
spørger?

< http://www.google.com/search?q=myphpadmin&hl=da&lr= >
< http://www.google.com/search?hl=da&q=Apache-manager&lr= >

Fra : Dennis Hansen

Dato : 26-03-02 11:39

"Morten Schou" <mortenschouDOWNWITHSPAM@mail.dk> wrote in message

> Derudover har jeg heller ikke kunnet finde MyPHPAdmin, som jeg også
står
> og mangler ret desperat. Måske nogen ville lægge en zip-fil ud?

Den kan jeg hjælpe med, den hedder phpmyadmin
http://phpmyadmin.sourceforge.net/download.html