LiteOn LTR-2410
Fra : Rune Andersen

Dato : 26-03-02 10:02

Hejsa...

Jeg overvejer at erhverve mig en LiteOn LTR-2410 brænder, men jeg vil lige
høre om den kan brænde cd'er som har en kapacitet på over 700 MB? Eller om
man skal opdatér Firmware og kan man det?

/Rune
www.RuneAndersen.dk

Fra : Wayne

Dato : 26-03-02 10:09

kan klare 99min cdr skriver firmware 5S54

Fra : Jakob

Dato : 26-03-02 11:39

In article <3ca03aa0$0$39564$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Nfox35
@c.dk says...
> kan klare 99min cdr skriver firmware 5S54
> "Rune Andersen" <rune_andersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg overvejer også drevet men ville lige høre om det støjer meget ?
Nogle hurtige drev har det jo med at hyle forfærdeligt og sådan et vil
jeg ikke eje

MVH

Jakob H K

Fra : K E Nielsen

Dato : 26-03-02 12:17

Nej mit eksemplar støjer ikke ret meget.

Fra : Tbent

Dato : 26-03-02 17:35

Det er et billigt og super godt drev.

Thomas

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 26-03-02 18:13

Er det også muligt at opdatere en Lite-On X32 til 99 min. skiver og i så
fald hvilken bios...

Fra : Tbent

Dato : 28-03-02 21:46

ifølge lite-ons website kan alle fra 12x (såvidt jeg husker) brænde op til
99min cder, har du checket der?

Thomas

Fra : Allan Larsen

Dato : 27-03-02 00:17

En rigtig god brænder til prisen
siger ikke ret meget,
ved ikke om den kan brænde over 700 mb, men jeg kender en der har en LiteOn
der brænder 12x og den kan, så mon ikke at den nyere kan?

Allan