Addr-linie i IE væk !!
Fra : John

Dato : 25-03-02 23:45

Hej.
Addresselinien er pludselig væk i IE 6
( der hvor man skriver : www.xxxx.dk )
Jeg mener at huske, at man kan slå den
til og fra efter behag, men jeg kan ikke
huske hvordan man gør, kan du ??
Mvh. John

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-03-02 23:54

Hej!

John wrote:

> Addresselinien er pludselig væk i IE 6
> ( der hvor man skriver : www.xxxx.dk )

Du skal først checke om den er slået til i "View -> Toolbars -> Adress bar" og
derefter kan du sikkert se "Adress" et sted i vinduet. Træk den tilbage til hvor
den hører hjemme (med venstre knap!).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Gu' gider jeg da røv finde mig i noget som helst"

Fra : John

Dato : 26-03-02 00:05

Siger pænt tak til Kim !
Den var som "knap" for oven, men jeg havde da glemt
alt om at den kunne trækkes ned, for det er jo sjællent
man bruger denne funktion.
Mvh John

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-03-02 01:15

Hej!

John wrote:

> Siger pænt tak til Kim !
> Den var som "knap" for oven, men jeg havde da glemt
> alt om at den kunne trækkes ned, for det er jo sjællent
> man bruger denne funktion.

Helt sikkert. Jeg har selv siddet i laaang tid da jeg fik adress-baren til at
"forsvinde" i sin tid

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 26-03-02 10:28

On Tue, 26 Mar 2002 00:05:02 +0100, "John" <j.tilstedok@mail.dk>
wrote:

>Siger pænt tak til Kim !
>Den var som "knap" for oven, men jeg havde da glemt
>alt om at den kunne trækkes ned, for det er jo sjællent
>man bruger denne funktion.
>Mvh John

Hvis du bruger Internet Exploiter v6.xx så vælg "Lås Værktøjslinierne"
i menuen Vis-->Værktøjslinier.

Så forsvinder dine værktøjslinier ikke lige som som de er låst fast i
den position de er i lige nu.