Logitech mus vil ikke scrolle i IE
Fra : Morten Johansen

Dato : 25-03-02 23:27

Min Logitech iFeel MouseMan vil ikke længere scrolle i IE6. Hjulet
virker, da det kan scrolle i andre programmer. Det har kunnet lade sig
gøre at scrolle i IE6 før, men hvorfor virker det ikke nu? Jeg har
installeret VIAs USB filter patch v1.10 - kan det mon være problemet? OS
er Win2000 og maskinen er en T-bird 1.4 GHz på et MSI K7T266 Pro-R.
Håber en eller anden kender svaret.

Hilsen Morten

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-03-02 10:12

"Morten Johansen" <mbj99@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installeret VIAs USB filter patch v1.10 - kan det mon være problemet? OS
> er Win2000 og maskinen er en T-bird 1.4 GHz på et MSI K7T266 Pro-R.

Det ser ud til at være den så efterhånden så velkendte
MousehookdllEnable-fejl
Prøv at gøre følgende:

Gå ind i registreringsdatabasen (Start > Kør > Regedit) og find en
nøgle der hedder 'MouseHookDllEnable' som skal stilles til værdien 0.
(Tryk Ctrl + F når du kommer ind i regedit og søg på MouseHookDllEnable
for at finde nøglen.)

Hos mig hedder nøglen: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Logitech\MouseWare\
CurrentVersion\Technical]

Det skulle virke

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Morten Johansen

Dato : 26-03-02 19:47

Jesper Nielsen wrote:

> Det skulle virke

Jeps, det virker perfekt! Tak for det! Hvor hulen har du fundet ud af det? Jeg
prøvede Logitechs hjemmeside, men det gav ikke noget resultat.

Hilsen Morten

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 27-03-02 12:54

> Jeps, det virker perfekt! Tak for det! Hvor hulen har du fundet ud af det?
Jeg
> prøvede Logitechs hjemmeside, men det gav ikke noget resultat.

Det var så lidt!
Det er Madsen her i gruppen, der har lært mig det.
Madsen er min helt!
Hvor han har det fra, ved jeg ikke, men jeg tror nok, at han har direkte
kontakt med guderne

Jesper Nielsen
aka
Frod Nifinger

Fra : Jesper Sloth

Dato : 26-03-02 21:42

"Jesper Nielsen" <Jni@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at finde nøglen.)
>
> Hos mig hedder nøglen: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Logitech\MouseWare\

Hej Jesper

Kanon! det virker også her, det var da dejligt. Tak for det.

Mvh

Jesper