Switchbox
Fra : Peanut

Dato : 25-03-02 20:06

Hej

Jeg skal bruge en switchbox, hvor man kan have tre computere sluttet til
den, én skærm og ét tastatur samt én mus.

Helst skal det ikke kun være com-porte men også USB-porte.

Findes dette?

På forhånd tak - Peanut

Fra : Henrik Walther

Dato : 25-03-02 20:42

On Mon, 25 Mar 2002 20:06:06 +0100, "Peanut" <no_spam@no.where> wrote:

>Helst skal det ikke kun være com-porte men også USB-porte.
>
>Findes dette?

Der findes skam USB switchboxe, eks. en

Aten CS-104U
Type: AutoSwitch
USB mouse, USB keyboard, screen -> 4 PC
Warranty: 2 Years

Som bl.a kan findes på edbpriser.dk

Henrik Walther

Fra : Henning

Dato : 26-03-02 20:58

> [...]

>den, én skærm og ét tastatur samt én mus.
>
>Helst skal det ikke kun være com-porte men også USB-porte.

En switchbox som den du omtaler indeholder ikke com- eller USB-porte,
men kun keyboard, mus & monitor.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Kim Jensen

Dato : 27-03-02 12:32

On Tue, 26 Mar 2002 20:57:31 +0100, Henning <newsmail@mailme.dk> wrote:

>En switchbox som den du omtaler indeholder ikke com- eller USB-porte,
>men kun keyboard, mus & monitor.

ATEN laver flere switchboxe med support af div. USB enheder,
bl.a.: CS-102U, CS-104U & CS-172.

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data