Login i ASP
Fra : Søren Sejer Christen~

Dato : 25-03-02 17:03

Hejsa

Jeg er ved at lave en hjemmeside hvor jeg skal bruge et login - er der nogen
der kan hjælpe mig med det??

MVH
Martin Sejer

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 25-03-02 17:59

Søren Sejer Christensen wrote:
> Jeg er ved at lave en hjemmeside hvor jeg skal bruge
> et login - er der nogen der kan hjælpe mig med det??

Ja, du kan bruge Sessions til at password beskytte dine sider. proev at kigge
her for en forklaring og et eksempel:
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion12.asp#password

De bedste hilsener
Jonas

Fra : Jesper

Dato : 25-03-02 18:08

Hejsa Martin Sejer(Søren Sejer Christensen)

Man kan både bestille en hjemmeside der koster, men man kan også benytte sig af
de gratis hjemmesidetilbud der er! Hvis du vil have en hjemmeside der f.eks.
hedder www.navnet.dk så koster de fleste, mens f.eks. www.tele.dk/martin.s.dk
er gratis. Det kommer altså an på om du vil have en side, hvor du selv kan
bestemme det meste selv. Der findes også en som godtager æ, ø og å, men kan
ikke lige huske navnet på den, men så kan man jo bare bruge ae, oe, aa!

MVH
JG

Fra : MrWheel

Dato : 25-03-02 19:45

> Jeg er ved at lave en hjemmeside hvor jeg skal bruge et login - er der
nogen
> der kan hjælpe mig med det??

Jeg ligger inde med et script, hvor der er password beskyttelse i.

Kontakt mig enten på ICQ 84420489 eller pr. e-mail eller her i gruppen så
kan andre oxe få del i den....

//MrWheel