Tilskud til dåb?
Fra : Girlie

Dato : 25-03-02 16:03

Kan man få tilskud til barnedåb fra kommunen og i så fald hvor meget?

Fra : Kevin & Tina

Dato : 25-03-02 16:12

Det kan man godt hvis man er enlig og det er så afhængigt af indkomst.
Du skal henvende til Børn og ungeforvaltningen i din kommune.
VH Tina

Fra : Girlie

Dato : 25-03-02 17:21

"Kevin & Tina" <kevin.v@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan man godt hvis man er enlig og det er så afhængigt af indkomst.
> Du skal henvende til Børn og ungeforvaltningen i din kommune.

Tak skal du have - min indtægt er så lille at jeg får fuld økonomisk
friplads i institution..nu er min datter altså 3 år gammel og skal dog ikke
døbes, men vi vil gerne lave en "barnevelsignelse" (Frikirke) m/fest for
hende, som vi ikke nåede da hun var helt lille...gælder det så stadig?

Fra : Kevin & Tina

Dato : 26-03-02 17:31

Hej
Det skulle ikke være helt umuligt at søge det som en enkelt bevilling hos
din egen sagsbehandler, hvis du ikke er inde i systemet skal du vide at alle
har en, så du skal søge hos socialforvaltningen i din kommune.
KH Tina

Fra : Girlie

Dato : 25-03-02 17:21

Når jeg siger "VI" mener jeg mine forældre og jeg...

Fra : vagn torup

Dato : 25-03-02 16:16

Hej
Det ved jeg faktisk ikke, men hvorfor skulle man egentlig det?
Jeg mener, det koster vel ikke noget i kirken (mine er ikke døbt) og det er
jo ingen nødvendighed at holde fest bagefter. Tilskud er vel til nødvendige
ting og det kan en dåbsfest næppe siges at være.
MVH Rikke
Girlie <girlie@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c9f3c27$0$39558$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...