tabel som link alså gå til side ved klik p~
Fra : Bertel Torp

Dato : 25-03-02 15:40

Jeg har lavet en menu med (tabel) som virker fint men jeg er
blevet lidt træt af at man skal klikke på menupunktet for at gå
vidre og ikke bare på cellen.
Jeg har en ide om at det sagtens kan gøres med java script
(onClick...) men jeg er total java newbie...

svar venligst med en kode stump alla <TD onCli...

Fra : scn

Dato : 25-03-02 16:01

"Bertel Torp" <bertel.b@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:a7ncsj$fs$1@sunsite.dk...
> [...]
> (onClick...) men jeg er total java newbie...
>
> svar venligst med en kode stump alla <TD onCli...

her er lid css:

a:hover.menu{
width:100%;
display:block;
background-color:#C3F1FF;
color:#333399;
font-size:1em;
text-decoration:none;
}

det virker i IE6.0, og vist også i IE5.0 og 5.5
NN 6.2.1
mozilla 0.9.7

Virker ikke i Opera

FUT: dk.edb.internet.webdesign.html
--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Johan

Dato : 25-03-02 16:05

> svar venligst med en kode stump alla <TD onCli...

mvh

Johan