Resetting af printserver
Fra : Ole & Christina

Dato : 25-03-02 14:28

Da jeg ikke kan se indlægget fra første gang jeg postede, prøver jeg lige igen:

Jeg har købt en brugt D-link DP-100 printserver brugt. Desværre har gutten jeg købte den af låst alle funtioner med et password (som
selvfølgelig er glemt...) Jeg håber derfor der kunne være en venlig sjæl her, som har et bud på hvordan jeg restter passwordet?
D-link vil se den originale kvitering for at resette den, og denne er selvfølgelig forsvundet
Det skulle være muligt at telnette til den. Har nogen kendskab til et brute-force program, som kan bruges den vej rundt?
--
Med håb om snarlig kontakt til min printer... Ole S.

Fra : scn

Dato : 25-03-02 14:35

"Ole & Christina" <stigardNOSPAM@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse news:a7n8hu$q1m$1@egon.worldonline.dk...
> [...]
> Det skulle være muligt at telnette til den. Har nogen kendskab til et brute-force program, som kan bruges den vej rundt?

Jeg ville lade handlen gå tilbage,
og så evt. købe den når problemerne med password et løst.

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/