Gym Fitness fra TV-Shop??
Fra : Henrik Andersen

Dato : 25-03-02 12:00

Gym Fitness fra TV-Shop, er den pengene værd og virker den i det hele
taget??

Skriv evt. på dk8008@NOT-hotmail.com Uden 'NOT-'

Henrik

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 25-03-02 16:10

Henrik Andersen <dk8008@NOT-hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:yqDn8.5795$_T4.67869@news010.worldonline.dk...
> Gym Fitness fra TV-Shop, er den pengene værd og virker den i det hele
> taget??
>

> Skriv evt. på dk8008@NOT-hotmail.com Uden 'NOT-'
>
> Henrik

Nej og nej!
VH LKP

Fra : izeqb

Dato : 27-03-02 10:42

> Nej og nej!

Har du prøvet den?

Fra : Henrik Andersen

Dato : 28-03-02 16:43

Næe, ville lige høre om den var noget værd INDEN jeg evt købte den,
men kan forstå at det er typisk Amerikansk BLUFF markedsføring....

Undrer mig at det er lovligt udenfor USA...

Henrik

Fra : izeqb

Dato : 28-03-02 17:51

> Næe, ville lige høre om den var noget værd INDEN jeg evt købte den,
> men kan forstå at det er typisk Amerikansk BLUFF markedsføring....

Jeg syntes ellers det virker logisk nok.
Dine muskler får stød og derfor spænder de, det burde da virke ligesom evt.
vægttræning.
Eller som hvis jeg bare sidder og spænder mine mavemuskler foreks.

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 29-03-02 02:10

izeqb <izeqb@secret.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lAgo8.51$JQ3.2968@news.get2net.dk...

> Har du prøvet den?

Ja jeg har prøvet den i 30 dage. Troligt hver dag i det stykke tid det er
sundt at bruge den, intet resultat!
VH LKP
ps: selv om den ikke virker på mig kan den jo godt virke på dig. Jeg er
overvægtig så den kunne nok ikke nå igennem fedtet. Desuden skal
elektroderne placeres direkte over musklerne og de kan være svære at finde
*ggg*

Fra : Henrik Andersen

Dato : 29-03-02 06:44

Hehe, så er man jo ligesom tilbage hvor man startede....

Henrik