Hvad er bedst?
Fra : Per Kyhn

Dato : 25-03-02 10:56

2000Xp + eller pentium 4 2000

Fra : Martin K

Dato : 25-03-02 11:27

Det er svært at sige uden der bliver blandet 'religion' ind i svaret. Jeg
ville vælge AMD'eren uden at blinke!

--
Martin K

Fra : scn

Dato : 25-03-02 11:51

"Per Kyhn" <per.kyhn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3c9ef3e3$0$39535$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> 2000Xp + eller pentium 4 2000

Forkert spørgsmål......
Det er umuligt at sige.
Citat fra PC Vorld marts 2002 "... og i dag kan
topmodellen Athlon XP 200+ - faktisk hamle op
med 2 GHZ Pentium 4 på de fleste områder -
trods en forskel i klokfrekvensen på næsten 400 megahertz."

men som Martin ville jeg også vælge AMD.

AMD'en kan fås til 2238,- mens
P4'en kan fås til 3699,-
så der er jo en stor forskel i prisen.

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Basta

Dato : 25-03-02 12:09

Jeg vil vælge en Pentium 4 Northwood 512KB / FSB 400MHz 1,8GHz In-a-Box
til 2175 kr
fram for en amd FSB 266MHz Athlon Palomino XP 2000+ (1667MHz) Box til
2395kr

de er lige hurtige men Pentium er mere stabil og billiger i køb og drift.

-Nikolas

Fra : Psyman

Dato : 25-03-02 17:27

"Basta" <basta@image.dk> wrote in message
snip..
> de er lige hurtige men Pentium er mere stabil og billiger i køb og drift.

Kan du give en nærmere deffination af "billigere i drift"?

Fra : Wizeguy

Dato : 25-03-02 14:49

"Per Kyhn" <per.kyhn@tdcadsl.dk> wrote in message
> 2000Xp + eller pentium 4 2000

Det kommer an på, havd ud mener med bedst. Athlon XP 2000+ er hurtigst i de
fleste programmer (undtagen Quake3 og mpeg4 encoding). Pentium 4 Northwood
er til gengæld meget bedre til overclocking. Døm selv havd du synes er
bedst.
----
Mvh
Anders

Fra : Michael Pedersen

Dato : 25-03-02 23:12

Hej

"Wizeguy" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fleste programmer (undtagen Quake3 og mpeg4 encoding). Pentium 4 Northwood
> er til gengæld meget bedre til overclocking. Døm selv havd du synes er

Uden at vil virke grov men det er vist det samme som

Hvad er bedst Protestant eller Katolik ?

Svaret er et Tros spørgsmål = diskusion der aldrig rigtig ender

Hilsen Michael

Fra : Wizeguy

Dato : 25-03-02 23:20

"Michael Pedersen" <mfp@post9.tele.dk> wrote in message
> Hej
> Uden at vil virke grov men det er vist det samme som
>
> Hvad er bedst Protestant eller Katolik ?
>
> Svaret er et Tros spørgsmål = diskusion der aldrig rigtig ender

Tjah, lå det ikke implicit i mit indlæg?

--
Med venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen