Fangstrapport fra Aalborg.
Fra : Guster D

Dato : 24-03-02 22:37

Hej NG

Jeg har været ude i dag (Søndag) og hale en masse sild i land. Det skete
nede ved Kajen på Nørresundby siden i Aalborg. Tog derned kl. 2, der stod
ca. en 30-40 andre fiskere, men ingen fangede noget. Efter ca. 2½ time kom
der pludselig gang i sagerne og på under 2 timer fik jeg 20 sild i land.

har lige spidst nogle af dem, ret gode!

Ses

Guster D

Fra : Ole Mose

Dato : 25-03-02 23:35

Hvordan tilberedte du dem?

Fra : Guster D

Dato : 26-03-02 00:09

"Ole Mose" <olemose@post4.tele.dk> wrote in message
> Hvordan tilberedte du dem?

Jeg lavede nogle af dem til stegte sild. Her dyppede jeg dem i rugmel med
salt og pepper.
Resten skar jeg ud i filer. Jeg fandt en opskrift på nettet på hvordan man
laver en slags marinerede sild med røde løg, dils, lauerbærblade. Håber de
bliver gode.

Guster D

Fra : Ole Mose

Dato : 26-03-02 00:25

Mundvandet løber.
Til de marinerede, må jeg anbefale en karrysalat, med æblestykker. Køb den
billigste standardkarrysalat (det er nemest) og snit et enkelt æble i små
firkanter og bland det i..
Velbekomme, jeg må ud og fange sild.