hvilket tvkort?
Fra : Attermann

Dato : 24-03-02 21:53

hejsa, jeg vil gerne høre om hvilket tvkort der er bedst... det jeg søger er
et tvkort så man kan se fjernsyn på sin computer i god kvalitet i et vindue
f.eks mens man lamer den på irc :) ... har fået at vide at dem fra Hauppauge
skulle være gode, men hvilket skal jeg købe, er der nogen der har nogle
erfaringer med tvkort så vil jeg gerne have lidt hjælp til at vælge det
rigtige kort

mvh attermann

Fra : Jonathan

Dato : 25-03-02 15:04

Hauppage er fede :) Vær dog sikker på at du kan bruge teksttv! lol