PSU tolerance
Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 24-03-02 19:52

Hej

Min PSU (300W i fra codegen tower) giver ca. 14V på 12V udgangen (målt både
med software og multimeter). Er dette ikke lige i overkanten - findes der
nogle officielle tolerancegrænser?

Den trækker en AMD 1900+, 2 harddiske og 2 CD-drev - skulle det være for
meget til 300W

Ulrik Nielsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-03-02 20:41

"Ulrik Nielsen" <cheese@worldonline.dk> wrote in message

> Min PSU (300W i fra codegen tower) giver ca. 14V på 12V udgangen (målt
både
> med software og multimeter). Er dette ikke lige i overkanten - findes der
> nogle officielle tolerancegrænser?

Det lyder ivertfald som en smugle i overkanten...

Mit system med 431 Watt´s Enermax PSU, siger mit bundkort 11,77 V med et Pro
multimeter 12,22 V

Fra : Peter Holm

Dato : 04-04-02 10:24

jeg kører samme 300W Codegen - vider 12,31 v