Hvorfor skal modem være tændt ved startup ~
Fra : Jakob

Dato : 24-03-02 19:13

Jeg har en pc med windovs 2000. Jeg har tilsluttet et lasat safire 560
voice modem. Problemet er at modemet skal være tændt når computeren
starter op, ellers kan den ikke finde det.

Er der en måde at kurere det problem på ?

Venlig hilsen

Jakob H K

Fra : Ole Axelsen

Dato : 25-03-02 22:09

"Jakob" <ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> starter op, ellers kan den ikke finde det.
>
> Er der en måde at kurere det problem på ?

Ikke så vidt jeg ved, men du kan komme lettere om ved det på denne måde: Når
du skal bruge modem, tænd det, og gå derefter i enhedshåndtering. Bed den om
at scanne for hardware-ændringer, og den finder dit modem uden problemer.
Det er lidt besværligt, men det er da hurtigere end at genstarte maskinen.

Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Jakob

Dato : 25-03-02 23:07

> at scanne for hardware-ændringer, og den finder dit modem uden problemer.
> Det er lidt besværligt, men det er da hurtigere end at genstarte maskinen.

Tak for svaret, men engang imellem er windåser sgu for underlige

Hygge

Jakob H K