FloppyFW og Stofa?
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 24-03-02 18:31

Hejsa NG,

Jeg er blevet bedt om at sætte noget deling af en Stofa forbindelse op. Det
har jeg tænkt mig at gøre med FloppyFW
(http://www.zelow.no/floppyfw/index.html) men jeg har lige et par spørgsmål.

Hvad gør jeg for at logge på hos Stofa? Kan jeg bruge Stofas eget SignOn
script, og køre scriptet under opstart, eller kan de nøjes med at bruge
signon.stofanet.dk?

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk

Fra : Michael Wojciechowsk~

Dato : 24-03-02 20:00

On Sun, 24 Mar 2002 18:31:24 +0100, Tonni Aagesen
<use.my@signature.com> wrote:

> [...]

Dine klienter bagved floppyfw firewallen kan logge på stofanet
vha. signon.stofanet.dk. De gør det med deres browser. Jeg formoder at
de bruger Windows*.

Den shell som bliver brugt af floppyfw er ash - du kan lave et login
script til som udføres på firewallen når den booter, men hvorfor
skulle det være smart?

--

/wojci at wojci dot dk

One must suffer before enlightenment.

Fra : Rune Laursen

Dato : 25-03-02 14:34

Tonni Aagesen wrote:

> [...]
>
> Hvad gør jeg for at logge på hos Stofa? Kan jeg bruge Stofas eget SignOn
> script, og køre scriptet under opstart, eller kan de nøjes med at bruge

husk også evt. at kigge på den her connnector...
Mvh. Rune