anbefaling/test af frituregryde?
Fra : Khawk

Dato : 24-03-02 17:55

Såfremt jeg burde henvende mig til en anden gruppe vil jeg gerne vide
hvilken.

Er der nogen der kender til nogle steder på nettet hvor man kan finde
sammenligninger af eller information om frituregryder?

Kan i evt. selv anbefale nogle frituregryder?

Mine krav til frituregryden går på nuværende tidspunkt på at den skal have
udvendig hejs og være let at rengøre.

på forhånd tak

Kim

Fra : Britta og Torben

Dato : 24-03-02 22:08

Hej.
En Tefal univasalis 1000 er meget god. Den er nem at gøre ren i forhold til
mange andre frituregryder.
Hej fra Britta.