4-in-1 driver til XP
Fra : /me

Dato : 24-03-02 13:21

Har kikket på min bundkort cd. Der står:

VIA Chipset SERIES
VIA integrated 4-in-1 Driver v4.24(2)
3D Audio Driver for Windows OS

Hvor finder jeg 4-in-1 driver til XP (vil gerne have et direkte link)

--
/palle
No lame SIGNATURER

Fra : Ole & Christina

Dato : 24-03-02 13:33

"/me" <palleravn@dude.dk> skrev i en meddelelse news:Ywjn8.394$_T4.26017@news010.worldonline.dk...
> [...]
> VIA integrated 4-in-1 Driver v4.24(2)
> 3D Audio Driver for Windows OS
>
> Hvor finder jeg 4-in-1 driver til XP (vil gerne have et direkte link)

et direkte link får du ikke, men find dit bundkort på producentens hjemmeside, og installer den sidste nye driver!
Eks. har MSI en live Updater til deres bundkort som bruger 4 i 1 drivere:
http://www.msi.com.tw/support/driver/mb_driver.htm

--
mvh Ole S

Fra : /me

Dato : 24-03-02 13:42

Har kikket på www.asus.com der finder jeg 4-in-1 driver til 95/85/me og så
vidre...
Bare ikke til XP

--
/palle
No lame SIGNATURER

PS: er du i flertal "Ole & Christina"

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 24-03-02 13:44

"/me" <palleravn@dude.dk> skrev:

> [...]
> VIA integrated 4-in-1 Driver v4.24(2)
> 3D Audio Driver for Windows OS
>
> Hvor finder jeg 4-in-1 driver til XP (vil gerne have et direkte link)

http://www.viahardware.com

Men det er generelt ikke nødvendigt at bruge 4-in-1 driverne på XP.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk

Fra : /me

Dato : 24-03-02 13:53

Morten Bjergstrøm
> Men det er generelt ikke nødvendigt at bruge 4-in-1 driverne på XP.

Hvorfor ik? Når jeg starter siger den at den mangle driver der til, og det
er p*s*e ireterende at den siger det hele tiden.

Je har nu installeret 4-in-1 til XP og den bliver ved...
Hvad gør jeg?

--
/palle
No lame SIGNATURER

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 24-03-02 14:03

"/me" <palleravn@dude.dk> skrev:

> Hvorfor ik?

Fordi driverne i forvejen er indbygget i XP.

> Når jeg starter siger den at den mangle driver der
> til, og det er p*s*e ireterende at den siger det hele tiden.

Det er klart.

> Je har nu installeret 4-in-1 til XP og den bliver ved...
> Hvad gør jeg?

Prøv at tage et kig i Enhedshåndteringen og se efter om der skulle være
nogle problemer.

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-02 14:55

"/me" <palleravn@dude.dk> skrev i en meddelelse
[cut]

Hvorfor har du nu startet en ny tråd?

Linket står i den gamle tråd.

/Chr

Fra : Kurt Brixen

Dato : 24-03-02 14:47

On Sun, 24 Mar 2002 13:21:11 +0100, "/me" <palleravn@dude.dk> wrote:

>Hvor finder jeg 4-in-1 driver til XP (vil gerne have et direkte link)

http://download.asus.com.tw/mb_alllist.asp

Kurt Brixen

Fra : Kurt Brixen

Dato : 24-03-02 15:06

On Sun, 24 Mar 2002 14:46:30 +0100, Kurt Brixen
<no_spam_to_brixen@get2net.dk> wrote:

>http://download.asus.com.tw/mb_alllist.asp

Forkert. Det var kun Audio-driveren der var til XP.

Kurt Brixen

Fra : MJ

Dato : 24-03-02 15:14

> [...]
> VIA integrated 4-in-1 Driver v4.24(2)
> 3D Audio Driver for Windows OS
>
> Hvor finder jeg 4-in-1 driver til XP (vil gerne have et direkte link)

Lige her:

Oversigt over alle Via 4-in-1 drivere med direkte D/L links
http://www.viahardware.com/download/index.shtm#4in1

Direkte link til Via 4-in-1 ver. 4.38
http://downloads.viaarena.com/drivers/4in1/4in1438(2)v(a).exe