COMPAQ IPAQ: Hvordan kobler jeg op til Int~
Fra : Nielsen

Dato : 24-03-02 11:35

Jeg forsøger at koble op til Internet med min Compaq Ipaq 3660...men det vil
ikke helt lykkes.

Desværre er der ikke nogen brugervejledning med til maskinen (jeg kan
ihvertfald ikke finde nogen), og jeg har efter en omfattende søgning på
Nettet ikke rigtig fundet noget.

Hvad gør jeg? Og er der evt. andre relevante / bedre steder, jeg kan
spørge....

Nielsen.

Fra : tom nielsen

Dato : 24-03-02 12:25

du ved godt at du skal forbinde den til en telefon eller anden internet
opkobling, ik' ?

Fra : Nielsen

Dato : 24-03-02 12:44

"tom nielsen" <toms@sport.dk> skrev i en meddelelse
> du ved godt at du skal forbinde den til en telefon eller anden internet
> opkobling, ik' ?

Øøh....jo, jeg har en mobiltelefon koblet på...via IRda.

Har du en IPAQ? Ved du, hvor man kan finde bredest muligt info om IPAQ'en?

Nielsen

Fra : tom nielsen

Dato : 24-03-02 16:01

Jeps, jeg har en iPAQ 3630 der går på nettet via min ir (T39)

Tjek dette link, det burde kunne hjælpe dig på vej.
http://www.pocketpcwriter.net/stories.php?story=01/10/19/5205351

Husk også at tjekke om din telefon ringer op, og om den kan komme på den
central du ringer til (mange alm. modem puljer kræver 56.6)