Har båden, mangler en fiskemakker.
Fra : Robert M.

Dato : 24-03-02 09:43

Hej.
Kender I det.
Vejrudsigten lover havblik, og båden står klar på traileren pakket med grej.
Men så er der ingen af dem man kender der kan lige den dag
Jeg søger en eller flere personer til fiskeri fra min 14 fods båd fortrinvis
i Agersøsund hvor jeg starter fra Stigsnæs eller Skælskør.

Plejer at finde en ordning hvor man deles om udgifterne til benzin og
lignende. Har alt i redningsveste og sikkerhedsudstyr.

Søger kun seriøse folk, der som jeg har lyst til at stå tidligt op og nyde
en dag på havet.

Skynd dig hvis det er noget for dig, for jeg SKAL ud i morgen mandag. Se
blot vejrudsigten på www.dmi.dk

Hilsen Robert M.

Fra : Bjarne_H

Dato : 24-03-02 11:31

Hej Robert!

Det lyder meget lovende! - Kan desværre ikke i morgen!

Men jeg er ellers meget fleksibel og har masser af tid.

Jeg bor i Silkeborg; men kører ofte meget langt for at fiske fra kysten
eller båd på havet.

Det kunne jo være vi kunne finde ud af noget, hvor jeg til gengæld kunne
vise dig fiskemuligheder i Silkeborg og omegen i søerne m.m.

For nærmere oplysninger m.m. og udveksling af telefonnumre m.m. skriv
venligst til:
rbnh@hotmail.com

Mvh
Bjarne H

P.S. Knæk og bræk i morgen!!!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Robert M.

Dato : 24-03-02 15:21

Glemte lige at skrive at jeg bor i Næstved.
Robert M.

Fra : Mikael Block Christe~

Dato : 25-03-02 14:28

Hej Robert
Jeg bor også i Næstved og har samme problem...

Jeg har også det problem at jeg ikke fanger fisk....omkring
Næstved/Karrebæk

Næste stop bliver Stigsnæs, måske imorgen Tirsdag eller i weekenden...
Skriv hvis der er noget at fange omkring Stigsnæs...mange mener det er
stedet..

Hilsen Mikael

Fra : Robert M.

Dato : 26-03-02 13:08

Hej Mikael.
Det kan da være, at vi kan skiftes til at tage hinanden med ud.
Jeg har heller aldrig fanget noget omkring karrebæksminde.
I kulhavnen ved stigsnæs er der altid godt at fiske og i de tre år jeg har
fisket der jævnligt har jeg stort set altid haft en god fangst.
Sejler også ud til vrag i området, samt over til agersø på de stille dage.
Slæbestedet ved stigsnæs er gratis og nu i god stand.
Jeg har ikke kunne finde nogen makker til i dag, men skal ud ved stigsnæs på
lørdag og måske hvis vejret holder, også på mandag.
Vi kan sagtens sidde tre i min båd hvis det er noget for dig.
Send en mail til meulengracht@mobilixnet.dk
Hilsen Robert M.