Klapvogn???????
Fra : lillemusen

Dato : 23-03-02 23:30

Hej

Er der en som kan hjælpe os med at fortælle hvornår et barn er parat til at
anvende en klapvogn???

Vi har en datter på ½ år og nu hvor det så småt er ved at være forår, ja så
ville vi gerne anvende en klapvogn.

Men vi er i tvivl om hvornår det er mest hensigtsmæssigt forsvarligt, her
tænker vi på hendes ryg. Det skal dog siges at hun kan sidde med støtte men
ellers uden støtte.

Håber nogle kan svare

Hilsen Rikke

Fra : Stine

Dato : 23-03-02 23:24

"lillemusen" <lillemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der en som kan hjælpe os med at fortælle hvornår et barn er parat til
at
> anvende en klapvogn???

Vi har anvendt klapvogne til vores fra ca. ½ år. Men ikke paraplyklapvogne,
da jeg tror, de giver for lidt støtte til den lille.

Hvis du køber en af de "rigtige", hvor rygstøtten kan lægges ned, kan du
skiftesvis lade den lille sidde og ligge.

/Stine

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 24-03-02 11:03

Hej

Vi brugte vores klapvogn næsten fra starten. Vores søn fik den i
dåbsgave da han var 4 uger gammel. Vi havde ønsket os netop denne model,
fordi det var en paraplyklapvogn med indstilleligt ryglæn. Ryglænet har
4 indstillinger mellem 10 og 80 grader og det skader ikke ryggen.
Dengang hed den Chicco click clack, men jeg ved at et andet firma
overtog produktionen. Spørg hos Babysam, de ved det. Vi har haft meget
glæde af den og den har holdt til to børn og kører stadig en gang imellem.

Med venlig hilsen
Marianne Feddersen