FreeBSD 4,5 og NE2000 netkort
Fra : Jonathan Stein

Dato : 23-03-02 20:00

Så lykkedes det at få kompileret en kerne og få sat min FreeBSD maskine
op - men jeg fik ikke angivet I/O-adresse og IRQ på NE2000 kortet under
installationen.
Derfor skal jeg nu afbryde boot-sekvense, skrive "boot -c" og
konfigurere netkortet korrekt hver gang jeg starter maskinen. Hvordan
dælen får jeg ændret det permanent?

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/