Installation af Redhat 7.2
Fra : Rasmus Ladekjær Pede~

Dato : 23-03-02 19:40

Hej.
Jeg har en gammel Olivetti computer som jeg gerne vil installere linux på!
Jeg har prøvet både Redhat 7.2 og Redhat 7.1 med samme resultat!
Når computeren booter fra Cd-rommen kommer der et skærm billede hvor jeg kan
vælge imellem flere installations muligheder. Bl.a. Normal og lav
skærmopløsning. Jeg trykker
så f.eks. på enter for normal, hvorefter skærmen går i stanby og computeren
stoppen!
Hvad skal jeg gøre for at installere RedHat 7.2 ?

Det er en Ollivetti Pentium 75 med 128 MB EDO-ram.
600 MB harddisk og et 4 speed cd-rom drev, men intet diskette drev.
Den har onboard lyd- og grafikkort samt et standard 10/100 netkort.

mvh Rasmus

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 23-03-02 19:58

Rasmus Ladekjær Pedersen wrote:

> [...]
> computeren stoppen!
> Hvad skal jeg gøre for at installere RedHat 7.2 ?

Hvad sker der hvis du i stedet for normal vælger lav opløsning, eller
eventuelt text, hvis der en sådan?

--
mvh Andreas Kleist Svendsen

Fra : Rasmus Ladekjær Pede~

Dato : 23-03-02 22:24

> Hvad sker der hvis du i stedet for normal vælger lav opløsning, eller
> eventuelt text, hvis der en sådan?

Det virker heller ikke !
mvh Rasmus

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 24-03-02 00:06

> Det virker heller ikke !

Du er ikke særligt informativ, du bliver nødt til at fortælle præcis hvad
du gør, og præcis hvad du oplever, hvilke fejlmeddelelser du eventuelt
måtte få, og alt andet der måske kan have relevans.

--
mvh Andreas Kleist Svendsen