Spørgsmål om Medion trådløs transmissionss~
Fra : TommyV

Dato : 23-03-02 19:00

Hej

Med risiko for at stille spørgsmålet i den forkert gruppe (fortæl mig
lige hvor jeg ellers skal smide det, hvis det er den forkert) prøver
jeg alligevel:

Er der nogen der kender noget til Medion trådløs transmissionssystem
som TDC sælger i øjeblikket? Det eneste jeg har kunnet finde ud af det
er dette:

http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/DisplayProductInformation-Start;sid=YtxsQEoIAkFsHHaUo5es6IwmzAuNUnOKHG4=?ProductID=D6ysHgt2W_kAAADsxzY6T7ic&CatalogCategoryID=kQQKamlDHegAAADlYG_aCa%2e0

Håber I kan hjælpe mig med yderligere info/links

På forhånd tak.

Tommy

Fra : Leony

Dato : 23-03-02 19:46

"TommyV" <burners-inc@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Håber I kan hjælpe mig med yderligere info/links

Måske du kan finde noget på:
www.medion.de
De er i hvert fald billige.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : TommyV

Dato : 23-03-02 20:55

Jeg burde selvfølgelig have skrevet, at jeg *havde* checket
www.medion.de Jeg kan ikke umiddelbart finde noget om det
derinde...

Tommy

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-03-02 21:08

"TommyV" <burners-inc@hotmail.com> wrote in message

> Er der nogen der kender noget til Medion trådløs transmissionssystem
> som TDC sælger i øjeblikket? Det eneste jeg har kunnet finde ud af det
> er dette:

Det ser jo ivertfald ud som et meget billigt tilbud...

Jeg vil dog tvivle på, at den kan levere et signal uden at det vil blive en
anelse dårligere...

Noget andet der måske skal høres om der er på, nemlig en remote control,,
altså så man kan styre videoen fra afstand også...