Seriøs lystfisker butik i Syd- og Sønderjy~
Fra : R. A. Nielsen.

Dato : 23-03-02 14:26

Hej gruppe,

Jeg er ikke selv lystfisker, men er af en kammerat blevet bedt om
at finde en seriøs lystfisker butik i Syd- og Sønderjylland til ham via
nettet, da han ikke selv har været i stand til at opdrive en sådan butik.

Det behøves ikke være en net-butik, der skal blot være tale om en
butik med et stort og kvantitativt udvalg i det sydlige Jylland. Evt. Fyn.

Kan i hjælpe min kammerat, der er træt af at handle i Flensborg... ?

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
Info om vandkøling af computere:

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 23-03-02 19:04

"R. A. Nielsen." <spectrus@spectrus.dk> wrote in message
<Klip>

> Kan i hjælpe min kammerat, der er træt af at handle i Flensborg... ?

Hej Rasmus,

Team-Outdoor i Aabenraa er måske en mulighed:

http://www.team-outdoor.dk

Mvh.

Martin

Fra : Tom Kristensen

Dato : 23-03-02 19:51

Her er et par adresser:
http://www.aekvator.dk/ eller http://www.sika-tackle.dk/ + en interessant
(tror jeg) side til lystig læsning
i sommertiden.

mvh
Tom

Fra : Tom Kristensen

Dato : 23-03-02 19:57

Ups her er den ...http://www.gaula.no/

Fra : Jesper G

Dato : 24-03-02 19:27

Sika sport i Sønderborg og Go Fishing i Haderslev skulle dække behovet.

mvh.

Jesper

Fra : Karsten

Dato : 25-03-02 13:10

www.team-outdoor.dk/

Er helt perfekt , man får en 1. klasses betjening af den lille Anette , og
de ved hvad de taler om
Karsten
pa2@image.dk
Fax 001 707 5162878