Hvilken printer?
Fra : Bo Källberg

Dato : 23-03-02 15:25

Min ellers så gode gamle Canan LPB 460 virker desværre ikke mere... Dvs den
virker faktisk 100% perfekt, men ikke under XP - der er ikke lavet drivere
til

Så derfor skal jeg nok have ny printer. Den skal ike være fancy eller
noget - skal bare kunne skrive ud. Gerne en laserprinter - og ikke noget med
farve.

Hvad skal jeg købe - nogen der har et forslag??

Hvis I selv har et eller andet stående, så mid mig en mail.

Mvh Bo

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-03-02 16:31

"Bo Källberg" <bo7404@odense.kollegienet.dk> wrote in message

> Hvad skal jeg købe - nogen der har et forslag??

Se hvad jeg lige har fundet, aner ikke om det fungere...

http://www.computing.net/drivers/wwwboard/forum/153.html

If you are using the LPB 460 under windows xp install the driver for a "hb
laserjet II series printer" it will work for the LPB 460 perfect.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 24-03-02 13:52

On Sat, 23 Mar 2002 16:30:33 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>http://www.computing.net/drivers/wwwboard/forum/153.html
>
> If you are using the LPB 460 under windows xp install the driver for a "hb
>laserjet II series printer" it will work for the LPB 460 perfect.

Det tror jeg ikke virker. HP laserjet II er en rigtig printer,
hvorimod Canon LBP 460 er en Windows-printer.

En Windows-printer virker kun med Windows Printing System, fordi der
ikke er processor i printeren. Det er kun en rå printer. Den er så
også en del billigere.

Kurt Brixen

Fra : Kris

Dato : 23-03-02 21:47

Hej Bo

Må jeg foreslå HP?? (forudsat det foranstående link ikke giver pote

Køb en 920 eller bedre. De har nemlig Photoret III teknologi. Den
printer rigtig pænt og kan lave små mirakler med fotos.

Refill kit til den gør, at blæk også er til at købe for menneske penge

MVH

Kristian

On Sat, 23 Mar 2002 15:24:50 +0100, "Bo Källberg"

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-03-02 22:12

"Kris" <km-ch_EREASE_@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Køb en 920 eller bedre. De har nemlig Photoret III teknologi. Den
> printer rigtig pænt og kan lave små mirakler med fotos.

****************

Der skulle ikke være farve på..så en HP var næppe den bedste løsning..
...måske en CANON.:;op

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 24-03-02 12:44

Bo Källberg skrev: (messageID:

> [...]
> noget med farve.
>
> Hvad skal jeg købe - nogen der har et forslag??

Jeg skiftede min Canon LBP660 ud med en Brother HL-1240 delvis af samme
årsag som dig.

Jeg kan på det varmeste anbefale Brotherprinteren. Den udskriver 12
sider/minut i 600dpi og har en rigtig papirskuffe, hvilket mindsker
støvindtag. Prisen er ca. 2500,- hvilket jeg mener er godt i forhold til
kvaliteten.

Naturligvis virker den perfekt under XP - faktisk fandt XP den selv og
installerede drivere uden at bede om en CD :)

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Karsten Olesen

Dato : 24-03-02 14:47

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> sider/minut i 600dpi og har en rigtig papirskuffe, hvilket mindsker
> støvindtag. Prisen er ca. 2500,- hvilket jeg mener er godt i forhold til

Betænkeligt så langsomme laserprinterne er, når
man sammenligner med en blækprinter, som snildt
printer 12-15 sider i minuttet også i s/h...