Kan nogen hjælpe her vedr. skærm
Fra : El Capitano

Dato : 23-03-02 15:11

Jeg havde håbet nogen i dk.edb.hardware.skaerm havde kunnet hjælpe, men
desværre forgæves.
Kan nogen her hjælpe med:

Fra : Torbenth

Dato : 24-03-02 02:35

El Capitano skrev i meddelelsen
<3c9c8d02$0$88687$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Jeg havde håbet nogen i dk.edb.hardware.skaerm havde kunnet hjælpe, men
>desværre forgæves.
>Kan nogen her hjælpe med:

Teledanmark sælger omtalte skærm i telebutikkerne til samme pris. Du kan
sikkert få noget at vide dér.
Den ser forøvrigt godt ud.

Mvh.
Torben

Fra : El Capitano

Dato : 24-03-02 07:43

Ja, det er der jeg har set den, og de roser den til skyerne, meeeeeeeeeeeeen
jeg er ikke altid troende på hvad de siger der, så derfor søger jeg råd
Få forsat god weekend
EC

Fra : Leony

Dato : 24-03-02 16:23

"El Capitano" <elcapitano@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er der jeg har set den, og de roser den til skyerne,
meeeeeeeeeeeeen
> jeg er ikke altid troende på hvad de siger der, så derfor søger jeg råd

Jeg kender ikke skærmen, men jeg kan da give dig et råd.

15" TFTskærme sælges til priser der ligger imellem 3500 - 10000 kr.
Så er det du skal stille spørgsmålet:
Er en skærm til 4000 kr ligeså god som den til 10000 kr.
Hvis svaret er ja, så synes jeg ikke du skal have nogen skrupler over at
købe den.

Hvis du derimod mener at svaret er nej.
Så vil jeg råde dig til at læse nogle tests og kigge/få demonstreret de
forskellige skærme i butikkerne.

Med en prisforskel på 6500 kr, er der nogen der tjener tykt, eller nogen der
ikke leverer varen.

Skærmen kan måske dække dit behov, det kan kun du afgøre.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Michael Pedersen

Dato : 24-03-02 19:40

Hej

> Jeg havde håbet nogen i dk.edb.hardware.skaerm havde kunnet hjælpe, men
> desværre forgæves.
> Kan nogen her hjælpe med:

Det mærke er et billig mærke og de ting der typisk er med billig mærker er
at elektronikken i skærmen tit er mindre god end de dyre skærme.

Neovo tft skærme er kendt for kun at vise 256000 faver istedet for 16 mill.
opdateringshastigheden er dårligere og jeg mener ikke frekvensen, men den
tid skærmens pixel bruger på at skifte tilstand.

De to ting betyder noget i forhold til hvad du skal med skærmen.

du kan ikke spille særligt godt med den, den vil ikke kunne følge med på
hurtige skift, den er ikke så god til billedbehandling, video, eller lign.
Men laver du admindelig tekstbehandling og browser på internettet, så er den
god nok.
Den er flot af udsende og er en TFT skærm med de fordele der er.
billig til prisen, så !!!!

Du får hvad du betaler for, og sådan er det næsten altid.

Hilsen Michael

Fra : El Capitano

Dato : 24-03-02 21:37

Tak for svar til alle