Mørkekørsel i stolen.
Fra : newsgroup@annika.dk

Dato : 23-03-02 13:56

Hejsa..
Vil lige høre hvordan I andre takler/har taklet det faktum, at det er
rimeligt svært at få lys til de manuelle kørestole.
Selv irriterede det mig, at jeg enten skulle have alm. cykellygter på og en
masse "hurlumhej" for at kunne lyse i en god vinkel, og stadig ikke kunne
ses og se selv.
Derfor lavede "manden" så et par lygter der er monteret fast.
2 stk foran, og 1 stk bagved (rød).
Nu kan jeg _let_ ses, og der trækkes ud + at de er lavet så jeg også selv
kan se.

Behøver vel ikke gøre det let for samfundet at slippe af med en ;)
Vil prøve at huske på en dag at få taget nogle billeder så i kan se hvordan
de virker :)

Annika

Fra : Gudrun

Dato : 23-03-02 14:18

Det lyder bare smart!

Knus Liselotte

Fra : Lotte M

Dato : 25-03-02 12:46

<newsgroup@annika.dk> skrev

> Vil lige høre hvordan I andre takler/har taklet det faktum, at det er
> rimeligt svært at få lys til de manuelle kørestole.

Jeg har aldrig savnet lys på mine manuelle stole, ligesom jeg
heller aldrig har savnet lys på mine sko eller jakker

El-stolen har jeg derimod lys på, for jeg kører ofte på cykelstien,
eller i kanten af vejen, fordi der er færre bump - og det er for farligt
uden lys.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk