Import fra Illustrator
Fra : Ricki

Dato : 23-03-02 13:33

Hej,

Indimellem har jeg problemer med at importere grafik fra Illustrator. Jeg
gemmer altid en kopi af min grafik i Illustrator 6.0 så de kan exporteres
til Flash, men det virker ikke altid. Er der nogle der ved hvorfor?

Hilsen Ricki

Fra : Thomas

Dato : 24-03-02 09:20

"Ricki" <webfabrikken_NOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Indimellem har jeg problemer med at importere grafik fra Illustrator. Jeg
> gemmer altid en kopi af min grafik i Illustrator 6.0 så de kan exporteres
> til Flash, men det virker ikke altid. Er der nogle der ved hvorfor?

Prøv at trække det fra Illustrator over i Flash i stedet for. Det har jeg
bedre erfaringer med.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside
....?!?

Fra : Ricki

Dato : 24-03-02 11:31

Jeg

> Prøv at trække det fra Illustrator over i Flash i stedet for. Det har jeg
> bedre erfaringer med.

Det virker desværre heller ikke. Min Illustrator-tegning mister både
gradients og farver på udvalgte steder. Meget irriterende.
Andre forslag?

Hilsen Ricki

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 26-03-02 13:17

Jeg har brugt både Illustrator 9 og Illustrator 10 og der er ikke noget
galt...de eneste gange jeg har fået fejl er noget med noget eps-format
hvilket jeg begynder at tro er det som bliver mellemformatet mellem de to.
Prøv at gemme som Eps og importér =)

Hilsen fra Peter

Fra : Brian Andersen

Dato : 28-03-02 18:13

Jeg

Jeg plejer at have held med det, hvis jeg gemmer i Illustrator 4.

/Brian

Fra : Ricki

Dato : 29-03-02 17:07

Tak for alle gode ideer.

Hilsen Ricki

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 31-03-02 00:51

Iøvrigt så er EPS et format der både kan kombinere vektorgrafik og normal
grafik - et lidt pudsigt format =) men leg lidt med det =)

--

Hilsen fra
Peter Ingemann Hansen