"fn" tasen på min bærbar
Fra : J.O

Dato : 23-03-02 10:43

hvordan får jeg min volume kontrol til at virke på min bærbar!
virker ikke!

plz help

JO

Fra : Deaster

Dato : 23-03-02 11:07

"J.O" <Jogi@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan får jeg min volume kontrol til at virke på min bærbar!
> virker ikke!

Det kommer jo ret meget an på hvilken bærbar det drejer sig om. Mit
umiddelbare gæt ville være at dreje på volumeknappen.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 23-03-02 11:11

på min sony skal jeg holde fn tasten nede og så trykke på volume kontrol
knappen

Fra : J.O

Dato : 23-03-02 11:29

ja jo det ved jeg men det virker bare ikke !!!

det er en dell af nyere dato maks 1 år

JO

Fra : El Capitano

Dato : 23-03-02 15:13

På min dell latitude skal jeg holde FN knappen nede og "tappe" den blå
volumenknap og så virker den fint.
Venlig hilsen
Bjarne
EC

Fra : J.O

Dato : 23-03-02 17:15

hmmm så ved jeg ikke hvad der er galt med min for der virker det ikke!!

JO

Fra : El Capitano

Dato : 23-03-02 17:19

har du opdateret driver til touchpad, hvis du har skiftet til XP, for det er
nødvendigt. Jeg kan evt sende dig den.
Venlig hilsen
Bjarne
EC

Fra : J.O

Dato : 23-03-02 20:45

ja det er xp og nej det har jeg ikke så det må du MEGET gerne !

Fra : El Capitano

Dato : 23-03-02 21:47

Den kommer om et øjeblik
Venlig hilsen
Bjarne
EC

Fra : Henning

Dato : 23-03-02 21:55

On Sat, 23 Mar 2002 10:43:04 +0100, "J.O" <Jogi@mail.dk> wrote:

>hvordan får jeg min volume kontrol til at virke på min bærbar!
>virker ikke!

1) Hvilket fabrikat, model?
2) Hvilket OS?
3) Har du installeret de eventuelle keyboarddrivere, der hører til?

Henning
hsb@FJERNESimage.dk