Deling af TDC OnCable på 3 PC'er
Fra : CSR

Dato : 23-03-02 08:20

Spørgsmål fra nybegynder!

Hvad skal der bruges for at dele en TDC OnCable forbindelse mellem 3 PC'er,
på alle pc'er er installetet WIN 2000 Pro, og et netkort 10/100 MBit.

håber i kan hjælpe
CSR

Fra : Søren Kirkegård

Dato : 23-03-02 10:21

> Hvad skal der bruges for at dele en TDC OnCable forbindelse mellem 3
PC'er,

En router og en switch, evt. kombineret. D-LINK er en mulighed. Deres
produkt DI-804 er en kombineret router/switch med 4-porte, så den ville
opfylde jeres krav fra æsken af.

http://www.dlink.se/products/details.asp?Nr=158

Fra : Søren Mikro

Dato : 23-03-02 13:35

Proconsult i Odense har noget du kan bruge
http://www.proconsult.dk/katalog/net/net-r/netreth/netngrp114.html
Hvis nogle i gruppen kender et billigere alteranativ høre jeg gerne fra jer

Mvh
Søren Mikro

Fra : Søren Kirkegård

Dato : 23-03-02 13:57

> Hvis nogle i gruppen kender et billigere alteranativ høre jeg gerne fra
jer

TRENDnet TW100-S4W1CA ADSL Internet er billigere, men jeg kender ikke
personligt noget til produktets kvalitet - men det var jo heller ikke det du
spurgte om. Teknisk ser det ud som om at den har nødagtigt de samme
funktioner, som den fra NetGear.
http://www.trendnet.dk/home/specs.asp?86

Fra : Fyns Hvidevare Servi~

Dato : 23-03-02 17:32