Deskussionsforum + mailingsliste !
Fra : Torben

Dato : 23-03-02 08:06

Hejsa gruppe,

jeg er ved at lave et website, og i den forbindelse får jeg brug for et
diskussionsforum. Jeg kunne egentligt godt programmere det selv, men hvorfor
opfinde den dybe tallerken én gang til. Jeg ved at der findes et hav af
disse gratis på nettet, men mit krav er, at det kan tilrettes således at det
kan indgå i sitets design !

mvh
Torben

Fra : Torben

Dato : 23-03-02 08:17

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opfinde den dybe tallerken én gang til. Jeg ved at der findes et hav af
> disse gratis på nettet, men mit krav er, at det kan tilrettes således at

Jeg k'lemte lige, at jeg også har behov for en mailingsliste. Denne
mailingsliste skal gerne trække emailadresser fra min Access database. Nogle
gode råd ?

mvh
Torben

Fra : Thomas Olesen

Dato : 23-03-02 08:51

http://forum.snitz.com - Indeholder kun ganske få fejl

--
Thomas Olesen

Fra : Allan Ebdrup

Dato : 23-03-02 19:39

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> opfinde den dybe tallerken én gang til. Jeg ved at der findes et hav af
> disse gratis på nettet, men mit krav er, at det kan tilrettes således at

Se på:
http://www.aspin.com/home/webapps/bbs
Der er en lang liste over diskussionsfora

MVH
Allan