Fiskekort ???
Fra : Eng20

Dato : 23-03-02 04:48

Hej NG
Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Vi er en flok gutter på arbejde som
er meget trætte af at fiske i P & T, vi har derfor besluttet os for at prøve
lykken ved kysten. Vi kom derfor til at diskutere om man skulle have/købe
fisketegn ved den lokale fiskeforening eller om det er nok med man kan købe
på posthuset.

Er der samtidig nogen som kan anbefale nogle gode pladser enten ved Vejle
eller Kolding fjord.

På forhånd tak for svar/hjælpen JK..........

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 23-03-02 09:55

On Sat, 23 Mar 2002 04:47:46 +0100, "Eng20" <eng20@os.dk> wrote:

> [...]
>fisketegn ved den lokale fiskeforening eller om det er nok med man kan købe

Hvis du skal fiske ved kysten, er det nok med at købe fisketegnet på
posthuset. Skal du derimod fiske ved åben, skal du finde ud af hvilken
forening der har fiskeretten (nogle steder er der dog frit fiskeri) +
du stadig skal have fisketegnet på posthuset.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : arthurdent44@hotmail~

Dato : 23-03-02 10:42

"Brian B. Christensen" <nope@nope.nope> wrote in message

> [...]
> forening der har fiskeretten (nogle steder er der dog frit fiskeri) +
> du stadig skal have fisketegnet på posthuset.

Med mindre du er under 18 eller over 67 år altså