Depotgebyr i Unioffline
Fra : Bafomet

Dato : 29-01-01 21:30

Unibank viser det er gratis at OPRETTE et depot i Unibank, selvom man ikke
har en konto.

Men er der så et årligt gebyr på det også?

Jeg er interesseret i at få deres aktieanalyser og ikke andet, og for det
skal man have et depot.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 30-01-01 22:41

Det giver ingen mening at have et depot unden en konto. Oprettelsen af
depot og konto koster 50 kr. og du får adgang til et udvalg af deres
aktieanalyser. Læg dog mærke til, at analyserne er forsinkede og at de
gode kurtagekunder modtager dem nogen tid før dig.

Der er intet årligt gebyr på deres depot.

Analysern er i øvrigt udmærkede. Samme dag (9/1) som Sydbank kom med
en salgs-anbefaling på Navision, kom Unibank med en købsanbefaling med
target på 270. Så der ramte de da plet.

vh
jørgen

Fra : Bafomet

Dato : 07-02-01 17:24

På trods af deres hjemmesider ikke fortæller det, skal man faktisk både have
konto og betale gebyrer for at kunne oprettet adgang til aktieinformation i
Unioffline.

Så virkeligheden er noget strammere end deres informaiton angiver.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 08-02-01 00:12

Nåh - ja. Jeg har været kunde et år, og har kun betalt 50 kr. for hele
molevitten. Og er ikke blevet pålagt yderligere gebyrer, bortset fra,
hvad de ripper mig for ved deres strakshandler.
jørgen

Fra : Bafomet

Dato : 08-02-01 18:00

"Jørgen Rasmussen" <jomura@rasmussen.mail.dk> wrote > molevitten. Og er ikke
blevet pålagt yderligere gebyrer, bortset fra,
> hvad de ripper mig for ved deres strakshandler.

Ja, men jeg havde ikke tænkt mig at købe noget. Kun læse deres analyser