lidt OT.. sorry.. men håber i kan tilgive.~
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-03-02 22:22

hej i gruppen...

jeg skriver her fordi jeg faktisk ikke aner hvordan jeg ellers skal komme i
kontakt med den gruppe mennesker jeg søger...

jeg er i gang med at lave en hjemmeside for og af colitis/chrons
patienter....
jeg mangler en sparringspartner.... en der som jeg har gennemlevet sygdommen
og ved en del om de ting de berører.... gerne en person der har chrons ( jeg
har jo selv colitis) eller en person der har et indgående kendskab til begge
sygdomme....

ligledes mangler jeg "fotomodeller"... eller skulle man kalde dem
"stomimodeller"....
jeg vil gerne have taget nogle fotos af forskellige stomier, da jeg ike
synes der er nær nok derude.....

så hvis du kender nogen der evt kunne have interesse for at hjælpe mig med
dette så vil jeg være dig evigt taknemmelig hvis du vil formidle
kontakten...

tak for øret...

--
Mvh Sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-03-02 14:20

Sabina Hertzum wrote:

> [...]
> har jo selv colitis) eller en person der har et indgående kendskab til begge

Jeg ville gerne hjælpe dig, men jeg er nok ikke den rette. Jeg husker
dårligt nok, hvordan det var at være syg, da jeg normalt ikke går og
tænker tilbage. Jeg er nok også speciel med hensyn til den
psykiske/følelsesmæssige del, da jeg tager tingene som de kommer, og
derfor ikke har været specielt berørt på det punkt af hverken sygdom
eller stomi.

Men har du prøvet at søge hos Colitis Chrons-foreningen på
http://www.ccf.dk. Der er en gæstebog på hjemmesiden, som du måske kan
bruge til at efterlyse hjælp. Du kan også prøve COPA på
http://www.copa.dk. Jeg ved ikke, om der er nogen form for
forum/kontaktmuligheder her, da siden ikke rigtigt virker i min browser.

Hvordan går det forøvrigt? Er du kommet til kræfter igen? Har du fået
tilbageført tarmen, eller har du fået en tid?

Mvh. Kim Ludvigsen