Transparent 'flydende' flash
Fra : Ull@lala

Dato : 22-03-02 22:18

Hej og godawten

Hvordan laver man - sætter ind - en flash der 'flyder' ( delvis
transparent) ovenpå et html doc.?

Hilsen Ulla

Fra : Ricki

Dato : 24-03-02 14:13

> Hvordan laver man - sætter ind - en flash der 'flyder' ( delvis
> transparent) ovenpå et html doc.?

Jeg ved at man kan lave floating boxes med Adobe GoLive 5, men jeg tror ikke
at det kan lade sig gøre at lægge en flash film ovenpå en htm fil.

Ricki

Fra : Linda Sørensen

Dato : 25-03-02 08:59

>Hvordan laver man - sætter ind - en flash der 'flyder' ( delvis
>transparent) ovenpå et html doc.?
transparent?? så skal du have fat i wmode :) kig her:

http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/wmode.htm

Mvh
Bo Dudek

Fra : Ull@lala

Dato : 25-03-02 23:37

Tak - Jeg kan godt få det til at virke ovenpå ex. en baggrund på html
siden, - men hvordan får jeg den til at flyde ovenpå tekst/grafik ( ala en
transparent gif i et layer?

Ulla

Fra : Linda Sørensen

Dato : 26-03-02 08:05

>Tak - Jeg kan godt få det til at virke ovenpå ex. en baggrund på html
>siden, - men hvordan får jeg den til at flyde ovenpå tekst/grafik ( ala en
>transparent gif i et layer?
kan vist ikke lade sig gøre.. desværre
Mvh
Bo Dudek
Mvh
Linda Sørensen
http://www.gladogslank.dk - din kommende guide til sundhed og livsglæde

Fra : mofo

Dato : 06-04-02 13:37

hvad med at inkludere teksten i flash filen, eller lave teksten som en gif i
baggrunden på html ?????