sverige, fiskekort
Fra : vera

Dato : 22-03-02 21:31

Hej NG

Jeg skal en tur til sverige i påsken, og mener at man ikke skal haave
fisketegn hvis man fisker fra kysten. Er der nogen der ved om det er rigtigt
at man ikke skal have fisketegn i sverige.

Mvh

Brian Nielsen

Fra : affe

Dato : 22-03-02 21:52

Hej.
Det är fritt att fiska längs Sveriges kuster.
/Affe

Fra : vera

Dato : 22-03-02 22:18

Tak for oplysningen

/BN

Fra : -- kent --

Dato : 22-03-02 22:20

On Fri, 22 Mar 2002 21:30:40 +0100 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> vera
wrote:

>Jeg skal en tur til sverige i påsken, og mener at man ikke skal haave
>fisketegn hvis man fisker fra kysten. Er der nogen der ved om det er rigtigt
>at man ikke skal have fisketegn i sverige.

Det finns inget "fisketegn" i Sverige.

Fra : Janne Anderstedt

Dato : 24-03-02 16:56

Längs Skånes kust är det fredade zoner utanför bäckar och åar, det måste man
tänka på om det är där man skall fiska.
Lycka till.
Janne

Fra : Aragorn_dk

Dato : 25-03-02 00:55

Tak for oplysningen Janne og knæk og bræk på dine ture.