[OT] T-shirts
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-03-02 20:28

Jeg skal lige være sikker på hvor mange der vil have T-shirts, og hvor mange
af jer der kommer til Hedensted. For de af jer der ikke kommer fredag er jeg
altså nødt til at have pengene fra på forhånd, jeg kan godt lægge ud til et
vist antal T-shirts, men hvis I allesammen skal ha' ryger bunden ud af
kontoen *G*

Så kan I ikke lige gi' et praj i denne tråd, også mht. størrelsen.

Prisen er, incl t-shirt 75 kr., hvis der skal stamnavn på ærme/ryg bliver
prisen 100 kr. - det er folien der er det dyre.

Og se så forresten den her
http://medlem.tripodnet.nu/cutiecats/kattens2.gif

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 22-03-02 21:01

Hej Lisbeth

Hvordan skal vi sende pengene til dig.....jeg skal jo ikke til Hedensted og
tager til Tunesien i morgen så det er lidt et problem!!!!

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Trine Piltoft

Dato : 22-03-02 21:18

Hej Lisbeth!

Det er simpelthen en super idé med de t-shirts, og jeg vil da også meget
gerne have en i str. medium (hvis de er meget små i størrelserne skal
det være en large).
Desuden kunne jeg da godt tænke mig at få trykt mit stamnavn mv. på når
nu jeg er igang. Kunne jeg evt. selv designe et billede, og så maile det
til dig til trykning på t-shirten??
Jeg skal til Hedensted fredag, og går steward, så hvis du kan vente så
længe kan du få pengene der??

Hilsen Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-03-02 21:32

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> til dig til trykning på t-shirten??
> Jeg skal til Hedensted fredag, og går steward, så hvis du kan vente så

Ja du må da meget gerne selv lave et design. Husk at sige til om det er til
ryg eller ærme du vil ha' det på. Og altså max A4 størrelse.

Jeg kommer selv til Hedensted fredag så det er ok at jeg får pengene der.
Som Steward kan du jo ikke sådan "stikke af" *GG*

Hilsen
Lisbeth

Fra : Louise Viborg

Dato : 23-03-02 07:52

Hej Lisbeth!
Jeg vil også gerne købe en med mit stamnavn på. Vi kommer til Hedensted om
fredagen.

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 23-03-02 07:55

Hov...glemte lige str Jeg vil gerne have en medium

Fra : Birgitte

Dato : 23-03-02 08:26

Jeg kunne da også godt tænke at få et par stykker
Der skal stå på ryggen og ærme: DK TRUE TRUST og nedenunder vores navn.

1x XL.... Sten
1x Large... Birgitte
1x Medium... Jannie

Skriv lige til mig privat hvis det er ok.
Vi kommer om fredagen
Knus fra Birgitte
www.truetrust.dk

> [...]
> Lisbeth
> --
> ~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~

---
DK. True Trust

Fra : Christina K

Dato : 23-03-02 10:04

Lisbeth Hviid Jakobsen <ernyoka@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a7g0ko$nt8$1@sunsite.dk...
> [...]
bliver
> prisen 100 kr. - det er folien der er det dyre.

Hvor er den bare for sjov *GG* Jeg kender godt situationen lige som man
hygger sig allerbedst med mitterne, så ringer telefonen....

Jeg har været optaget af eksamen her de sidste par dage og jeg skal da
lige love for at at der er sket noget her i gruppen. Jeg vil også gerne
være med på en T-shirt, kan jeg sende en til dig?? Er det ok at du får
den med posten tirsdag?? Jeg skal udstille fredag, så jeg skal nok være
der. Kan du maile mig din adresse?

Missehilsener Christina

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 23-03-02 10:30

Hej Lisbeth!

Som skrevet i en anden tråd vil jeg gerne have en str. large...men jeg
kommer ikke til Hedensted, så...har du en girokonto, jeg kan sætte pengene
på, eller hvordan skal vi gøre? Jeg vil gerne betale portoen også.

Mvh. Birgitte

Fra : Nina El Falaki

Dato : 23-03-02 13:31

Kan du skaffe en T-shirt størrelse 60 dvs xxxx(x)l, så er jeg også med på
en.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : AEK

Dato : 23-03-02 17:15

Hej Lisbeth !

Øøøøhhh, jeg har vist " misset " noget ang. t -shirt.
Hvad går det ud på ?

/ Anya.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-03-02 20:44

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in message
> Hej Lisbeth !
>
> Øøøøhhh, jeg har vist " misset " noget ang. t -shirt.
> Hvad går det ud på ?
>
> / Anya.

Hej Anya.

Det er T-shirts til "Den Hemmelige Museklub" også benævnt DHMk
Du kan se eksempler på t-shirten her:
http://medlem.tripodnet.nu/cutiecats/t-shirt.jpg
og her: http://medlem.tripodnet.nu/cutiecats/dhmk-t-shirt.gif

Hvis du vil med på vognen så send en mail til mig på lisbeth@cutiecats.dk
senest mandag
(MEGET gerne allerede søndag - det gælder forresten alle jer der overvejer
endnu) med størrelsen og om hvorvidt du kommer med til Hedensted om fredagen
eller ej. Prisen er 75 kr., hvis der skal logo på er det 25 kr. pr sted
(ærme, ryg eller andet)

Hilsen
Lisbeth

Fra : Louise Viborg

Dato : 23-03-02 22:28

Hej Lisbeth!
Jeg kan ikke sende til nogen af dine e-mail adresser. De bliver sendt lige
tilbage igen

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-03-02 22:31

"Louise Viborg" <shunozahra@rodsen.dk> wrote in message
> Hej Lisbeth!
> Jeg kan ikke sende til nogen af dine e-mail adresser. De bliver sendt lige
> tilbage igen

Sært :o{

Men jeg har fået den mail du sendte om linket Tak, jeg sætter jeres på i
morgen som tak

Jeg har også lige prøvet at sende en mail til mig selv, til
lisbeth@cutiecats.dk den kom fint igennem.

Så.. prøv igen *G*

Hilsen
Lisbeth

Fra : AEK

Dato : 23-03-02 22:34

Hej Lisbeth !

Har du fået min mail ?

/ Anya.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-03-02 22:37

> Hej Lisbeth !
>
> Har du fået min mail ?
>
> / Anya.

Nej :o{

Det ser ikke sådan ud...

lisbeth@cutiecats.dk? den skulle altså virker...

Undgå at bruge min Hotmail, den bliver ikke læst ret tit, kun når den skal
tømmes for spam...

Fra : AEK

Dato : 23-03-02 22:41

Ok.

Jeg vil meget gerne bestille en t- shirt i str. M.
På ryggen , hvis det er muligt : Den lykkelige ejer af Oscar , Tøsen &
Tilde.

Jeg vil gerne betale forud, hvis du har et konto . nr. ?

Hilsen
Anya.

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 24-03-02 00:23

Hej Lisbeth.

Alletiders idé

Jeg kommer til Hedensted fredag og vil gerne købe en T-shirt med
stamnavnet DK Beydana på ryggen. Men er i tvivl om størrelsen (L ell.
XL). -Hvad er de lavet af (kryber de meget?)?

Mvh. Katrine

http://www.kandu.dk/

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-03-02 12:22

Hej Lisbeth!
Jeg kan stadig ikke sende til din mail adresse, men vi vil gerne købe 2
t'shirts. 1 str M (hvis de kryber i vask skal det være en str L) og 1 str
XL. På begge to skal der stå "DK Shuno Zahra's norske skovkatte" på ryggen.
Vi kommer som sagt til Hendested om fredagen.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-03-02 14:31

Hej Lisbeth

1 stk small til mig *S*
Enten får du pengene fredag i Hedensted, eller også kan jeg overføre dem,
hvis det er? Men så skal jeg lige bede om et kontonr

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz