net express på to pcér ?
Fra : jens rasmussen

Dato : 22-03-02 19:20

jeg forsøger at få netekspress til at køre på en d-link hub med det
tilhørende
netekpress modem, kan det lade sig gørre ??
jeg bruger 10 baseT løsningen fra teledanmark
håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt

jens

Fra : Klitgaard

Dato : 22-03-02 20:40

"jens rasmussen" <jens@*****.dk> skrev i en meddelelse

> jeg forsøger at få netekspress til at køre på en d-link hub med det
> tilhørende
> netekpress modem, kan det lade sig gørre ??

Arj, du skal have en router ml. modem og hub.

--
....Klitgaard

Fra : TBC

Dato : 22-03-02 20:52

"Klitgaard" <na@na.dk> skrev i en meddelelse

> Arj, du skal have en router ml. modem og hub.

Eller hvis du vil spare router udgiften konvertere til BB, så behøver du kun
hub

TBC

Fra : dansk

Dato : 23-03-02 18:24

ok jeg ringede til adsl hot-line support for at høre hvad jeg skulle gøre
for at kunne køre på to pcér.
og den rare mand sagde at jeg var på adsl-bredbånd, og at jeg har to
ipér. (sårn går det når man ikke husker så godt
min hub er en d-link DE-812TP+ , men når jeg sætte den der modem
eller hvad det nu er til min hub, i port 1 lyser modemet ikke i 10 baseT
det er med et lige kabel cat 5.

kan det hjælpe lidt på jeres svar

jens

Fra : Steen