Mangler i FT-1845
Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 22-03-02 14:43

Med dagens kipfolder er der igen en stribe sogne 1845, som er blevet
reserveret. Tilbage af ledige sogne er nu kun:

Holbæk amt:
Kalundborg, Holbæk, Rørby, Svallerup, Store Fuglede, Egebjerg,
Fårevejle, Grevinge, Hørve, Nørre Asmindrup, Vallekilde

Sorø amt:
Ringsted, Skælskør, Eggeslevmagle, Boeslunde, Slots Bjergby,
Sludstrup, Tårnborg, Vemmelev,

Frederiksborg amt:
Hillerød, Nr. Herlev, Oppesundby, Uggeløse, Vestergræse

Københavns amt: kvartererne:
Købmager, Skt. Annæ Vester, Skt. Annæ Øster, Vester, Øster

Tønder amt:
Tønder: Burkal, Bylderup, Hostrup, Højst, Ravsted, Tinglev, Abild,
Ballum, Brede, Daler, Døstrup, Emmerlev, Hjerpsted, Højer (slesvigske
del), Løgumkloster, Mjolden, Møgeltønder, Nørre Løgum, Rømø, Sdr.
Skast, Visby, Ubjerg

Aabenraa amt:
Aabenraa, Adsbøl, Bov, Ensted, Felsted, Gråsten, Holbøl, Kliplev,
Kværs, Rinkenæs, Uge, Varnæs, Bjolderup, Hjordkær, Løjt, Rise,
Bedsted, Egvad, Hellevad, Øster Løgum

Sønderborg amt:
Sønderborg, Egen, Havnbjerg, Oksbøl, Nordborg, Svenstrup, Hørup,
Kegnæs, Lysabild, Tandslet, Ulkebøl, Broager, Dybbøl, Nybøl, Sottrup,
Ullerup
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 22-03-02 16:10

Undskyld en uvidene:
Denne tilsendte fil "Nyindskriv" -- hvilken mappe skal den ligge i ??? og
den skal vel erstatte en tidligere ???
Flemming.

Fra : Otto Chr. Thygesen

Dato : 22-03-02 17:40

On Fri, 22 Mar 2002 16:10:24 +0100, "Flemming Svendsen"
<flemclar@mail.dk> wrote:

>Undskyld en uvidene:
>Denne tilsendte fil "Nyindskriv" -- hvilken mappe skal den ligge i ??? og
>den skal vel erstatte en tidligere ???
>Flemming.

Filen "Nyindskriv" er en tekstfil, som normalt udsendes snarest efter
offentliggørelse af den opdaterede kipfolder, som regel torsdag eller
fredag. Filen indeholder samtlige ændringer, der er sket i Kipfolderen
siden foregående udsendelse af "Nyindskriv".

Filen fremstilles af mig og tilsendes som en service alle, der har
bedt om at modtage den. Ønsker man at blive slettet fra listen, så
send mig en email om det.
Ønsker man at modtage filen, kan den ligeledes bestilles ved email
eller på WinKip siden.

Filen har kun en oplysende funktion, så hvad man gør med den m.h.t.
opbevaring o.l. er alene den enkelte modtagers afgørelse.

M.v.h.
O.C.

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 22-03-02 18:23

Tak for 'ed
Jeg misforstod, og forvekslede med den fil der opdaterer KIP-oversigt i
indtastningsprogrammet.
Undskyld.
Flemming.

Fra : Otto Chr. Thygesen

Dato : 22-03-02 19:36

Ingen grund til undskyldninger, livet er ikke altid så simpelt, som de
fleste af os tror.
KIP-oversigten opdateres samtidig med udsendelsen af "Nyindskr.txt".
Opdateringer gælder Kipliste.exe, som kan downloades fra WinKip siden.
Når den derefter køres, opdateres WinKips KIP-oversigt, som indeholder
samtlige afsluttede indskrivninger. "Nyindskr.txt" er faktisk et
biprodukt af denne opdatering.
M.v.h.