DHMk - nu også i Sverige
Fra : Pernille Scharff

Dato : 22-03-02 12:12

Hej NG,

jeg har sendt muse-ideen videre til vores svenske venner... Jeg læser en
del på www.katt.nu som også har et meget livligt diskussionsforum. Der
var en flok der diskuterede hvordan de skulle mødes på en udstilling i
Stockholm her i weekenden og de var jo godt i gang med "jeg har lyst hår
og en gul jakke på" osv osv. Så jeg hoppede ud af mit lurker-hjørne og
fortalte om museideen, og de blev vildt begejstrede...dvs. at fra i
morgen har Den Hemmelige Museklub også en filial i Sverige. Next stop
USA? I disse internationaliseringstider...*G*

/Pernille

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-03-02 12:15

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> writes:

> [...]
> morgen har Den Hemmelige Museklub også en filial i Sverige. Next stop
> USA? I disse internationaliseringstider...*G*

Griner.. Det er jo også en god ide..
Men nu vil jeg lige høre om ikke en Diddl kan accepteres som mus, for
jeg tør altså ikke låne en af Melissa's mus (hvis jeg kan finde en)

Men det kunne jo ende med en verdensomspændende klub kan lige se folk
fra alle sider komme til en international udstilling med en mus på
tøjet..
De lokale vil jo tro at de er på vej til en møde for kolbøtter..*gg*

Måske burde man få lavet en T-shirt også..??

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Pernille Scharff

Dato : 22-03-02 13:03

Hej Henrik,

Diddl er jo også en mus *G* men hvis du føler dig lidt fjoget med en
stor mus på tøjet så kan du sikkert formedelst en begrænset investering
erhverve dig en pelsmus i en af de forfærdelig mange "katte-tings-boder"
der vil være på udstillingen...Jeg kan da huske at Kate købte hele 6
stk. i Roskilde!

/Pernille

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-03-02 13:36

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> writes:

Hej Pernille

> [...]
> erhverve dig en pelsmus i en af de forfærdelig mange "katte-tings-boder"
> der vil være på udstillingen...Jeg kan da huske at Kate købte hele 6

Joe, Diddl er en mus, men mit ? var mere baseret på at Melissa ikke
vil dele sine mus med mig og jeg vil nu gerne undgå flere huller i mit
tøj end nødvendigt, og siden man kan købe en Diddl nøglering tænkte
jeg at jeg kunne bruge en sådan i stedet..

Fra : Pernille Scharff

Dato : 22-03-02 13:44

> Joe, Diddl er en mus, men mit ? var mere baseret på at Melissa ikke
> vil dele sine mus med mig <snip>

Jeg har også kun fået lov til at låne den mus ingen af kattene alligevel
gider jagte...

> og jeg vil nu gerne undgå flere huller i mit
> tøj end nødvendigt,

Nå ja, du har jo også en "voksen og fornuftig" kat...vi andre med "små
børn" finder os jo gladeligt i at der kommer mærkelige huller og
trådudtræk i stort set alt vores tøj *G* Hvis du foretrækker en
Diddl-nøglering finder vi dig såmænd nok alligevel *grumt grin*

/Pernille

Fra : Kate

Dato : 22-03-02 19:02

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> wrote in

> Jeg kan da huske at Kate købte hele 6
> stk. i Roskilde!

Ja, men de to langhårede var slet ingen success. De fire andre
forsvandt i "det sirte hul" . Jeg mener jeg gav 20 kr for tre.

Kate

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 22-03-02 13:43

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote in message

> Måske burde man få lavet en T-shirt også..??

He he nu ødelagde du jo lige min overraskelse. Jeg HAR nemlig lige i dag
lavet en T-shirt som jeg tager på til Hedensted.
Jeg kan godt lave flere men det der strygefolie er altså RET dyrt, så
det bliver ikke gratis.

Man kan se en lille udgave af den her:
http://medlem.tripodnet.nu/cutiecats/t-shirt.jpg

Evt. kan jeg jo så trykke stamnavn eller lignende på enten ryg eller
ærme.

Hvis der er nogen der er interesserede, så send en mail til mig på
lisbeth@cutiecats.dk SENEST mandag (ellers kan jeg ikke love at jeg kan
nå det) så kan vi jo se

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-03-02 14:01

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> He he nu ødelagde du jo lige min overraskelse. Jeg HAR nemlig lige i dag
> lavet en T-shirt som jeg tager på til Hedensted.

Ditto for jeg havde tænkt mig at indstille dig til at lave et
prøvedesign *gg*

> Jeg kan godt lave flere men det der strygefolie er altså RET dyrt, så
> det bliver ikke gratis.

Fornuftigt nok...

Koster jo også penge hvis man skal have lavet noget lignende ude i
byen..

> Man kan se en lille udgave af den her:
> http://medlem.tripodnet.nu/cutiecats/t-shirt.jpg

Jamen det er lige noget i den stil jeg kunne forestille mig..
Dog kunne jeg tænke mig at "dhmk" kom op øverst så det dækkede hele
bredden af billedet, fordi signalværdien så vil dække både kat og
mus..
Men erkendt kan det blive noget bøvl mht størrelsen af foliearket..

> Hvis der er nogen der er interesserede, så send en mail til mig på
> lisbeth@cutiecats.dk SENEST mandag (ellers kan jeg ikke love at jeg kan
> nå det) så kan vi jo se

Jae det kunne jo være, men jeg vil først være sikker på at jeg ikke
igen bliver udsat for bøvl med den udbetalende myndighed, vides jo
først onsdag..
Men så kan du vel overtales til at sende dem pr post i stedet..

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-03-02 15:47

> Ditto for jeg havde tænkt mig at indstille dig til at lave et
> prøvedesign *gg*

hehe

> [...]
> mus..
> Men erkendt kan det blive noget bøvl mht størrelsen af foliearket..

Ja både det og så at det jo hedder MUSEklub - selvom det handler om katte
*G* Jeg prøvede faktisk først med DHMk i større, men det så dumt ud, fordi
alt det andet var nødt til at blive tilsvarende mindre for at passe på en A4
side. Så derfor. Og katten er jo altså så til gengæld både generelt større
og også i en nogenlunde passende størrelse i forhold til musene

Her er et lidt større billede af hvordan den ser ud, selvfølgelig står der
ikke "eksempel" på den rigtige :
http://medlem.tripodnet.nu/cutiecats/dhmk-t-shirt.gif

Ja det kan vi nok godt finde ud af

Hilsen
Lisbeth

--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-03-02 16:14

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> [...]
> side. Så derfor. Og katten er jo altså så til gengæld både generelt større
> og også i en nogenlunde passende størrelse i forhold til musene

Ja ved nærmere eftertanke må jeg give dig ret ÆVÆV..
Og samtidig gives der et signal med "underteksten" men tag lige og
lav en copyright på den, for hvis mange nok vil have den såe...;-((

> Her er et lidt større billede af hvordan den ser ud, selvfølgelig står der
> ikke "eksempel" på den rigtige :
> http://medlem.tripodnet.nu/cutiecats/dhmk-t-shirt.gif

Bedre ja, for nu kan man se detaljerne også, rigtig pænt med hjerterne
i bogstaverne

> Ja det kan vi nok godt finde ud af

Fint nok Forhåbentlig mødes vi i Hedensted og kan snakke
nærmere.. jeg ville jo også gerne tale lidt om t-shirt/tryk kvalitet
for jeg ville jo også helst kunne vaske den mere end én gang før
trykket forsvinder..*gg*
Naturligvis hænger kvalitet sammen med pris..

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-03-02 19:18

> "Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

Hej Henrik - og Kate.

Jo de kan sagtens vaskes ved almindelig finvask på 40 grader. Hvis farven på
et tidspunkt (og det tager LANG tid) skulle begynde at falme kan man bare
stryge trykket fra bagsiden, så friskes farverne op igen. Men jeg lavede
t-shirts til mine børn for mere end et år siden og de ser stadig ud som nye.

En helt anden ting er så at min Føtex slet ikke havde nogen hvide t-shirts
Så nu må jeg jo på jagt i morgen *G*

Så-øh... hvor mange skal jeg købe? - og i hvilke størrelser?

Alternativt kan I altså sende en hvid t-shirt til mig, hvis I enten HAR en
(man kan sagtens stryge på en "brugt") eller vil have en i en speciel
kvalitet. Send en mail for at få adressen (på lisbeth@cutiecats.dk). Så
bliver det selvfølgelig osse billigere...

Hilsen
Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-03-02 19:25

> [...]

> t-shirts til mine børn for mere end et år siden og de ser stadig ud som nye.

Så er der jo bare lige det med et strygejern *gg*

> Så-øh... hvor mange skal jeg købe? - og i hvilke størrelser?

Ok count me in for en XL svarende til str 43 ca..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Kate

Dato : 22-03-02 19:05

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> Her er et lidt større billede af hvordan den ser ud, selvfølgelig
> står der ikke "eksempel" på den rigtige :
> http://medlem.tripodnet.nu/cutiecats/dhmk-t-shirt.gif

Altså Lisbeth, den er godt nok herlig. Jo, sådan en vil jeg da gerne
betale for. Lige som Henrik er jeg dog også interesseret i om den kan
tåle vask.

Kate

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 22-03-02 14:37

Hej Lisbeth

Hvad kommer sådan en T-shirt til at koste?
For jeg er da meget interesseret *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 22-03-02 14:37

Også mig selvom jeg ikke skal med til Hedensted.....jeg skal jo til
Middelfart så jeg skal nok få brug for den *s*

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla

Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen
"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a7fbru$g8t$1@sunsite.dk...

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-03-02 15:25

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej Lisbeth
>
> Hvad kommer sådan en T-shirt til at koste?
> [...]

Jeg har en plan om at tømme Føtex for hvide t-shirts *G* De koster vist ca.
50 kr./stk (har ikke lige tjekket for nylig) og så med tryk, altså folien ER
dyr, og det er blækket jo også (sådan da) så ca. 75 kr./t-shirt regner jeg
med. Afhængig af prisen på de hvide t-shirts.

Så send en mail med ønsket størrelse, så rydder jeg Føtex.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-03-02 14:08

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med. Afhængig af prisen på de hvide t-shirts.
>
> Så send en mail med ønsket størrelse, så rydder jeg Føtex.

Okai, så er jeg med på en t-shirt str Small *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 22-03-02 20:20

Hej Lisbeth!
Genialt design !

Jeg vil gerne have en, selvom jeg ikke kommer til Hedensted - der kommer vel
andre udstillinger, hvor DHMk mødes...?
Str. Large til mig, tak.
Hilsen Birgitte

Fra : Kate

Dato : 22-03-02 19:01

> Griner.. Det er jo også en god ide..
> Men nu vil jeg lige høre om ikke en Diddl kan accepteres som mus, for
> jeg tør altså ikke låne en af Melissa's mus (hvis jeg kan finde en)

Nejnej Henrik. Du kan købe dem på udstillingerne for ingen penge og det
er jo en god undskyldning for at komme hjem med en ny mus til Melissa

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-03-02 19:27

Kate <oliwer@wanadoo.dknoget> writes:

> Nejnej Henrik. Du kan købe dem på udstillingerne for ingen penge og det
> er jo en god undskyldning for at komme hjem med en ny mus til Melissa

Fint nok så kommer du jo bare med en sikkerhedsnål...
Melissa savner vist ikke legetøj, hun gider det bare ikke..
Hun går ind for ham mennesket i enden af et snørrebånd gerne med hørm på..

Fra : Kate

Dato : 24-03-02 14:29

> Fint nok så kommer du jo bare med en sikkerhedsnål...
> Melissa savner vist ikke legetøj, hun gider det bare ikke..
> Hun går ind for ham mennesket i enden af et snørrebånd gerne med
> hørm på..

Nejnej, ingen sikkerhedsnål
Da jeg jo købte på udstillingen i Roskilde havde jeg ingen
sikkerhedsnål, så jeg brugte klisteret fra stregkoden som sad i bunen
af musen og det holdt hele dagen. Stadig ingen undskyldning

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-03-02 15:01

> [...]

> sikkerhedsnål, så jeg brugte klisteret fra stregkoden som sad i bunen
> af musen og det holdt hele dagen. Stadig ingen undskyldning

Jamen så finder jeg jo bare en mus uden stregkode på mavsen..*gg*
Så holder den igen ikke..
Men så har det sikkert heller ikke været bomuldstøj, men jeg finder jo
nok en løsning på en eller anden måde...*grumme grumt grin*

Fra : Kate

Dato : 24-03-02 15:08

> [...]
> Men så har det sikkert heller ikke været bomuldstøj, men jeg
> finder jo nok en løsning på en eller anden måde...*grumme grumt

Ja, en T-shirt fra Lisbeth tager man vel ikke fejl af
Jeg skal da iaf ha' bestilt en.

Kate

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 24-03-02 15:22

"Kate" <oliwer@wanadoo.dknoget> wrote in message
> Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in

> Ja, en T-shirt fra Lisbeth tager man vel ikke fejl af
> Jeg skal da iaf ha' bestilt en.
>
> Kate

Hej Kate...

Hvis du regner med at du HAR bestilt én, så har jeg ikke fået din mail

Så-øh.... ska' du ha'?

Hilsen
Lisbeth

Fra : Kate

Dato : 24-03-02 23:22

> Hej Kate...
>
> Hvis du regner med at du HAR bestilt én, så har jeg ikke fået din
> [...]

Hihi, nej på afsendelses tidspunktet havde jeg ikke bestilt, men ca. 2
min efter at din post er landet i her i NG har jeg skrevet til din
cutiecats-mail. Da jeg ikke har fået den i hovedet igen regner jeg med
at du har fået den
Men ja, jeg er meget interesseret. Hvis du ikke har modtaget en mail
fra mig må du gerne gi' mig et praj.

Kate

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 22-03-02 13:42

Hej Pernille

Smaddergodt træk *S*
Det kunne være sjovt at få alle lande med på den ide

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Nina El Falaki

Dato : 22-03-02 14:10

Jeg kom først hihihi

Musen var skam i Gøteborg for et par uger siden

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Pernille Scharff

Dato : 22-03-02 14:23

> Jeg kom først hihihi
>
> Musen var skam i Gøteborg for et par uger siden

Hrmf...og det har du ikke engang delagtiggjort os andre i? Jeg er dybt
skuffet *GGG*

/Pernille