MouseKeep.. 480
Fra : Tobias

Dato : 22-03-02 10:48

Kære rare programmører..(eller hvem i nu er :D)
Jeg har meget hårdt brug for et loginsystem, der ikke er for nemt
at knække, men alligevel simpelt, da jeg er newbie... Der skal
være plads til flere brugere, eventuelt med en signup side..
:) Håber i kan klare den :) ellers græder jeg :'( !!
Mange hilsener...
Den lille newbie..

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 22-03-02 14:30

Tobias wrote in news:a7eul7$302$1@sunsite.dk:

> [...]
> være plads til flere brugere, eventuelt med en signup side..
>:) Håber i kan klare den :) ellers græder jeg :'( !!

det skulle vel nok kunne klares ... men hvor er dit niveau henne ? Er
tutorials om ASP på fx. html.dk for nemme for dig ... eller er det over dit
niveau (her tænker jeg specielt på dem med database-adgang).

Er du begyndt på at lave det ... eller skal vi tage det helt fra bunden ?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk