Meget mærkeligt problem
Fra : Sandra

Dato : 22-03-02 09:58

Jeg har et meget mærkeligt problem. Når jeg fra én side går ind
på en side der forbinder til databasen for jeg denne
fejlmeddelse:

Der er en fejl i DLL-filen
/Afmeld.asp, line 15

linie 15 er "Conn.Open DSN"

Det mærkelige er, at hvis jeg trykker tilbage til forrige side og
så igen går frem til den side som gav fejlmeddelse, så vil den
ligepludselig godt vise siden, helt som den skal...???!!! Der
sker det samme med alle sider der forbinder til databasen.

Meget mystisk synes jeg, for så kan den jo godt forbinde til
databasen alligevel.. Kan det være noget med opsætningen eller?

På forhånd tak,

Sandra

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk: