Vellerup Vig
Fra : Aragorn_dk

Dato : 22-03-02 06:03

Hejsa alle sammen.

Jeg fandt på et tidspunkt på en dansk hp et kort over Verrup Vig med
markering af gode fiskepladser - og nu kan jeg selvfølgelig ik hitte det
igen...*suk*

Er der nogen af jer derude der ved hvilken side det er der vil være søde at
skrive linket til mig her?

På forhånd tak alser!

mvh MBA

Fra : Aragorn_dk

Dato : 22-03-02 15:23

Hej og tak til Jacob der sendte mig det rette link - det er jeg hammerglad
for!

Fra : JD

Dato : 22-03-02 16:12

Hej
Det var egenligt meningen meningen at poste det her i gruppen, men jeg fik
trykket på den forkerte knap
Hvis de er andre som kan bruge linket så er det
http://sportsfiskeri.opasia.dk/artikel/?id=362

mvh
Jakob